6 תשובות
שתיים
אווירה של קורונה ובלבול, אז אולי חופש?
פרונטלי
אווירה של קורונה ובלבול, אז אולי חופש?
פרונטלי
סה"כ עשיתי 3 חורף, אני בי"ב אז כן, יש אווירת חופש ואנחנו לומדים בבצפר רגיל
עשיתי 3 חורף.
אנגלית, לשון, מתמטיקה.
יש אווירה של חופש אבל ברור שזה יתפוצץ עליי בקיץ.
אנגלית, לשון, מתמטיקה.
יש אווירה של חופש אבל ברור שזה יתפוצץ עליי בקיץ.
אנונימית
יש לי החורף שתי בגרויות (פנימיות), אחת כבר עשיתי (ספרות) ועכשיו נותרה לי אזרחות, ביום חמישי. אווירה של חופש? אהמ.. פחות, אלה שתי הבגרויות המעיקות שיש לי השנה (לפחות בשבילי), אז זו לא תקופה מאוד כיפית. יש לי ימי למידה לבגרות רק ביומיים לפני הבגרות ובשאר הזמן אני לומד כרגיל בביה"ס/בזום (משתנה כל יום). ככה שחופש זה לא ממש.
ניגשתי ל4 החורף ונשארו עוד 3 בהפרשים של שבוע (כיתה יב)
עשיתי שתיים
באותו הנושא: