10 תשובות
כן אם עובדים נכון.
תלוי כמה את רוצה להוריד ואיך את עובדת על זה
הורדתי 14.5 פעם אחת בחודשיים
את במשקל תקין, את לא צריכה לרדת.
למה לרדת לא צריך
שואל השאלה:
^
לא קשור שאני במשקל תקין, עליתי במשקל ואני רוצה לרדת קצת
ומה זאת אומרת כן? שאלתי כמה, זו לא שאלה של כן ולא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא שאלתי אם אתם חושבים שאני צריכה או לא
אנונימית
הכול תלוי בך, כמה את עובדת קשה,
לאיזה גירעון קלורי את נכנסת.
קילו הוא בערך 7700 קלוריות, לכן את צריכה להגיע לגירעון כזה של קלוריות כדי לרזות קילו.
את יכולה להרזות בתקופה הזאת רק 3 קילו ויכולה גם 10
שואל השאלה:
אני מאוד פעילה, אז מאמינה שבממוצע אני שורפת מעל 2,000 ביום
אם אני אוכל 1,500 1,600 זה יהיה בסדר?
אנונימית
שורפת 2,000 כולל הbmr? או רק בפעילות? אם את שורפת 2,000 רק בפעילות את צריכה בסביבות 2,300 כדי לרדת כי הגוף שורף בממוצע בלי לעשות כלום 1,400 לבד. אם זה כולל bmr אז 1,500 ביום, זה גירעון של 500 ביום
אנונימית
שואל השאלה:
2,000 כולל bmr ופעילות
אנונימית