9 תשובות
לדעתי אולי תקצץ קצת למעלה ותשים גל זה יהיה יפה עם שיער ארוך תנסה ותחזור אלינו
שואל השאלה:
כיאלו כן עכשיו זה בכלל לא מסודר זה לא כיאלו סידרתי אותו עכשיו (אני בדרך כלל מסדר אבל) אבל כיאלו נגיד ככה זה נראה שאני קם
כיאלו כן עכשיו זה בכלל לא מסודר זה לא כיאלו סידרתי אותו עכשיו (אני בדרך כלל מסדר אבל) אבל כיאלו נגיד ככה זה נראה שאני קם
אנונימי
שואל השאלה:
מצד אחד עכשיו השיער ממש מעצבן מצד שני אני יודע שיש מצב שאם אחכה זה יראה ממש טוב כי יש לי שיער די מתולתל אבל גלי כזה
מצד אחד עכשיו השיער ממש מעצבן מצד שני אני יודע שיש מצב שאם אחכה זה יראה ממש טוב כי יש לי שיער די מתולתל אבל גלי כזה
אנונימי
אני אגיד לך מה אני אוהבת שיער ארוך אבל אם יש לך ממש מתולתל ועבה אז כדאי לקצץ קצת ואפילו גם קצת בצדדים כדי שיראה יותר מסודר ואפילו לשים גל
תלך לספר מקצועי שיסדר לך הוא הכי מבין
להסתפר אפשר תמיד להאריך אי אפשר תאריכי לא תאהבי תסתפרי
תעצב צורה וקצת תקצץ
שואל השאלה:
https://ibb.co/q5jd3yy
זה עוד תמונה
https://ibb.co/q5jd3yy
זה עוד תמונה
אנונימי
להסתפר
אבל תלוי אם אתה אוהב ארוך
אבל תלוי אם אתה אוהב ארוך
באותו הנושא: