13 תשובות
כולם בבת אחת חס ושלום
לא יודעת איך אני מרגישה לגבי השאלה הזאת
אף אחת מאפשרויות חס וחלילה!!!
נראלי שבוע אחר שבוע או כולם בבת אחד זה מאוד תליו איך המצב שלי יהיה אחרי זה אני יכולה לקחת על בן אדם אחד פחות כאב ועל בן אדם שני לסבול יותר כאב
תשמע, יש שאלות שלא שואלים. גם כאן.
שואל השאלה:
כל מי שאומר חס וחלילה, אני כתבתי שהכל בגדר דימיון אז בבקשה לא לענות תשובה ל באפשרויות
כל מי שאומר חס וחלילה, אני כתבתי שהכל בגדר דימיון אז בבקשה לא לענות תשובה ל באפשרויות
שאני אמות חס וחלילה שלא יקרה למשפחה שלי כלום!
שואל השאלה:
אני יודע, זה טיפה אנוכי אבל אני צריך תשובה
אני יודע, זה טיפה אנוכי אבל אני צריך תשובה
שואל השאלה:
כפי שאמרתי בבקשה לא להגיד תשובות שלא באפשרויות
כפי שאמרתי בבקשה לא להגיד תשובות שלא באפשרויות
אני חושב שעדיף לסיים עם זה במכה ולא לראות את כל המשפחה מתה אחד אחרי השני
כולם בבת אחת חס וחלילה טפו טפו בלי עיין הרע!
כי אז הם לא יתאבלו אחד על השני
כי אז הם לא יתאבלו אחד על השני
חס וחלילה כן, אבל אעדיף שכולם ימותו בבת אחת
כולם בבת אחת שיגמר מהר (חס וחלילה טפו טפו)
אנונימית
באותו הנושא: