30 תשובות
היא ידעה שאתה מחכה לה?
נפגשתם אי פעם?
תלך לשרת קוקוס במיקמק ותבגוד בה עם דוכיפת1356
סתם מה יש לך לעשות היא התחתנה כבר
ממ וואי בטח דיכאון קשה אבל או שהיא פשוט לא הבינה את הרמז.. או שאתה לא הטעם שלה.. או שפשוט סתם היא ניצלה אותך
שש שנים קשר וירטואלי???
שואל השאלה:
כן שש שנים אני לא מפסיק לבכות ולא התקלחתי אפילו כמה ימים אני בדיכי רציני ובוכה חיכיתי לה היא ידעה הכל הכל חיכיתי לה נתתי לה את הכל
אנונימי
שואל השאלה:
היא אבדה עלי אני כל היום במיטה לא באלי כלום
אנונימי
וואי חשבתי אתה ציני מחילה
אבל איך שש שנים קשר וירטואלי ולא נפגשתם ולא כלום?
שואל השאלה:
כי היא תמיד הבטיחה לי תמיד נתנה לי הרגשה שהיא תמיד פה וניפגש והשאלתה אותי כל החיים הייתי טוב איתה ועשתה לי ככה
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי נשאר איתה כל יום ער מחכה לה שתחזור מעבודה ומרגיש שעבדו עלי יש הרבה דברים חסרים לא יודע מה לעשות מבכי העינים שלי אדומות לי
אנונימי
מבינה את הכאב שלך
דיברת איתה שש שנים זה המון
אבל אם היא התחתנה ונשואה אז מה אתה יכול לעשןת? צריך לעבור הלאה להתקדם להכיר מישהי אחרת במקומה ולהתגבר למרות הכאב
שואל השאלה:
אם היא שיקרה או שמישהו קרה וזה לא היא ??
אנונימי
אין לך דרך לעשות איתה פייסטיים או משהו או להתקשר אליה?
דיברתם שש שנים איך לא נפגשתם פעם אחת לפחות
שואל השאלה:
מה זה פייסטיים?
והיא מפה מאתר מאוד קשה לי להתחבר לפה בכלל
אנונימי
זה לא הגיוני שהיא מרחה אותך 6 שנים בוירטואלי, אחרי שנה גג נורמלי לדבר בווצאפ ולעבור משם. אתה בטוח שהיא הייתה אמיתית בכלל? אולי דיברת עם חשבון פיקטיבי וזה בעצם גבר?
אנונימית
שואל השאלה:
היא תמיד הבטיחה לי תמיד ושיקרה אותי
אנונימי
שיחת וידיאו
שש שנים זה המוןן ואם ידעת שאתה רוצה לקחת את זה למקום של קשר זוגי אז איך לא יזמת להיפגש או משהו
שואל השאלה:
אני לא יודע כלום אנונימית אני ברק בוכה ומרגיש מרומא אחרי כל האהבה שלי אליה הכל שונה פתאום אומרים לי היא בחול היא פה היא שם אני לא יודע מה קורה ומה קרה
אנונימי
שואל השאלה:
כי תמיד אמרה לי שהיא תקבע והיא תגיד ונתתי לה תזמן שלה
אנונימי
מאיפה לך בכלל שזו אישה ולא אחזה גבר בן ארבעים מסתלבט עליך
6 שנים דיברתםם לא נפגשתם לא כלןם
אתה יודע איך היא נראת? אתם מדברים גם בווטצאפ או רק פה?
שואל השאלה:
גם בווצפ דיברנו שם בעיקר בווצפ והיה לה תמונה שלה
אנונימי
היה לה תמונה שלה..פה חשדתי.
תמונה אחת 6 שנים? משהו מסריח
אנונימית
שואל השאלה:
לא היא החליפה אחרי כמה זמן עוד תמונה שלה
אנונימי
2 תמונות זה עדיין לא הגיוני..ב6 שנים אני מחליפה 50 תמונות
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שהיה כל השאר תמיד עדכנה אותי מתי תכתוב וכאלה שנינו גדולים בגיל
אנונימי
אם אתה לא עברת את גבולות המסך אתה אשם חד משמעית, מה נראה לך שזה באמת אפשרי לקיים קשרים רומנטיים בהתכתבות. אם אין לה מי לחבק ולאהוב מבחינה פיסית - זה לא אמיתי. זו אגדה! אין קשרים רומנטיים ברשת - חייבים לעבור גבולות מסך לחיים. אתה לא ראלי שציפית שהיא תחכה לך! היית צריך להיפגש איתה הרבה קודם, אם באמת היית מעוניין בה! נשים לא יכולות לחבק טלפונים!
שמע זה קשר וירטואלי אין לך על מה להיות שבור אבל פה אתה יצאת טיפש רצח
שואל השאלה:
היא הבטיחה לי תמיד שהיא תקבע ואנחנו ניפגש ואמרתי לה תמיד מתי ומתי ומתי תמיד אמרה דברים שאיכשהו ישמעו לי הגיוניים הייתי עיוור פשוט שבור
תמיד אמרתי לה מתי ומתי ולאיכולתי להגיע בלי שהיא תקבע אי אפשר ככה לעשות
נתתי לה זמן שתחליט מתי ועשיתי טעות טעות טעות פשוט בוכה על זה ומצייסר איך לא ראיתי את זה למה הייתי טיפש אתם צודקים פשוט בוכה תחיים שלי
אנונימי
מי שמתחמקת ממך לא רצינית, רק פגישה פנים מול פנים תבטיח שזה קשר אמיתי, חבל לי עליך שבזבז שש שנים על מישהי ששיחקה בך. מרגע זה תלמד שפגישה היא הכרח אחרי שבוע שבועיים של התכתבות ושיחה טובים. הדרך היא שיחה בכתיבה, שיחה טלפונית, שיחה בוידאו ופגישה של ממש. הכל תוך שבועיים. אין לא יכולה. אין לא מסתדר. או שנפגשים תוך שבועיים או שעוברים הלאה!
שואל השאלה:
אבל מה יעשה עכשיו במצב שלי כל הזמן בוכה ובדיכי בחיים לא הייתי ככה נהייתי אדם שמח
אנונימי