10 תשובות
לא אבל שאנשים מקללים את הדת שלי..
אנונימית
ברור שצורם.
צורם מאוד מאוד
לכל בן אדם יהודי / ישראל תמיד תהיה לו את הזיקה לארץ המולדת שלו , לעם היהודי
אם כל השקרים שמטנפים עלינו בח"ול הם יודעים את האמת
כן
אנונימית
לא כיף לשמוע אבל בתכלס אני מתעלמת
מדינה קצת דפוקה ? אבל היא המדינה שלנו , לא של פלסטין ??
אנונימית
צורם מאוד
כן, אבל אפשר להבין אותם... (יש לנו מדינה קצת דפוקה)
אבל אם מישהו יגיד משהו על הדת שלי אוי ואבוי לו חחח.