10 תשובות
קצת
לא אבל שאנשים מקללים את הדת שלי..
אנונימית
ברור שצורם.
צורם מאוד מאוד
לכל בן אדם יהודי / ישראל תמיד תהיה לו את הזיקה לארץ המולדת שלו , לעם היהודי
אם כל השקרים שמטנפים עלינו בח"ול הם יודעים את האמת
לכל בן אדם יהודי / ישראל תמיד תהיה לו את הזיקה לארץ המולדת שלו , לעם היהודי
אם כל השקרים שמטנפים עלינו בח"ול הם יודעים את האמת
כן
אנונימית
לא כיף לשמוע אבל בתכלס אני מתעלמת
מדינה קצת דפוקה ? אבל היא המדינה שלנו , לא של פלסטין ??
אנונימית
לא
צורם מאוד
כן, אבל אפשר להבין אותם... (יש לנו מדינה קצת דפוקה)
אבל אם מישהו יגיד משהו על הדת שלי אוי ואבוי לו חחח.
אבל אם מישהו יגיד משהו על הדת שלי אוי ואבוי לו חחח.
באותו הנושא: