11 תשובות
לא
תחכי עוד שלושה חודשים
תחכי עוד שלושה חודשים
ב16 ו5 חודשים אפשר.
לא.
אנונימי
כן 16 וחצי ללמוד 16 ותשעה חודשים טסט
שואל השאלה:
לוקח הרבה זמן ללמוד לנהיגה? כאילו אפשר לדחוס את כל השיעורים לחודש אחד בחופש הגדול ולסיים?
לוקח הרבה זמן ללמוד לנהיגה? כאילו אפשר לדחוס את כל השיעורים לחודש אחד בחופש הגדול ולסיים?
לי לקח 5 חודשים
כל אחד והקצב שלו
עברתי טסט ראשון הוא פשוט נדחה לי 4 פעמים
כל אחד והקצב שלו
עברתי טסט ראשון הוא פשוט נדחה לי 4 פעמים
אנונימית
חודש אחד בטוח לא כי רק שאת קובעת טסט ראשון זה כמעט חודש עד הטסט והוא יקבע לך אותו רק אחריי שתעברי טסט פנימי שזה מינימום 28 שיעורים
אבל תוך 3 חודשים לסיים זה מאוד אפשרי כלומר להתחיל ב16 וחצי ולסיים ב16 ותשע יש לי חברה שעשתה ככה בדיוק ועברה ראשון.
לי לקח 5 חודשים לסיים עם הכל כי עברתי טסט שני אז זה עיכב אותי בחודש ועשיתי משהו כמו בממוצע 2 שיעורים בשבוע
אבל תוך 3 חודשים לסיים זה מאוד אפשרי כלומר להתחיל ב16 וחצי ולסיים ב16 ותשע יש לי חברה שעשתה ככה בדיוק ועברה ראשון.
לי לקח 5 חודשים לסיים עם הכל כי עברתי טסט שני אז זה עיכב אותי בחודש ועשיתי משהו כמו בממוצע 2 שיעורים בשבוע
16 ושמונה
כן
שואל השאלה:
מה זה טסט פנימי?
מה זה טסט פנימי?
טסט שעושים בתוך הבית ספר לנהיגה שבו מחליטים אם את יכולה לגשת לחיצוני או לא
באותו הנושא: