20 תשובות
לא נראלי את חיובית אבל תמיד טוב לעשות עוד בדיקה
זה בעיקרון חיובי
ליתר ביטחון
את בהתחלה של המחלה, תרגישי טוב❤
אה עכשיו אני כן רואה הוא מאוד חלש
תעשי עוד בדיקה ליתר ביטחון
שואל השאלה:
חיכיתי 15 דקות
אנונימית
אני חושבת שתעשי עוד אחד
או שתעשי פשוט pcr
מה יש לכם תגדילו ותראו פס
שואל השאלה:
אני אעשה עוד אנטיגן תכף אבל
אנונימית
פליז תביאו לי פרחח אני רוצה לשלוח הודעה בצאט למישהו וצריך 5 פרחים ואני חדשהה
הייתי ממליץ ללכת לעשות בדיקה במדא
עם חיכית 15 דקות וזה ככה את לא חיובית
גם אני רואה אותו - זה אומר חיובי. יש לך אפשרות ללכת לעשות מפוקחת?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מפוקחת?
אנונימית
של מוסד מסוים. של מד"א למשל
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן אני אעשה מחר פי סי אר
אנונימית
שלילית
נראלי חיובית
שואל השאלה:
עשיתי עוד אחת וגם יש פס קטן כזה ממש ממש חלש ולא רואים אותו כלכך טוב אבל במציאות אני פשוט רואה פס ממש ממש חלש
אנונימית