24 תשובות
סבבה לגמרי
זה ציונים נהדרים מה בכלל
סבבה
סבבה לגמרי
אחלה ציונים
לפי דעתי לא כזה נורא ואפילו ממש טוב. רק מה שהייתי משנה זה את פיזיקה (זה מקצוע ממש חשוב וכדאי מאוד להשקיע בו) בהצלחה במחצית הבאה :)
יותר טובים משלי זה בטוח
לא משהו

דרך אגב לא אכפת לנו אם עשית את המבחן או אם רימית
זה ממש סבבה
כי אותי זה לא מעניין אם היא רימתה

ובלי קשר לנכשלים הציונים לא בשמיים

אני הייתי מתבאסת ממש אם הייתי מקבלת ציונים כאלה
וואי את טובה במחשבים מה זה
אני פשוט לא מבין בתוכנות חשמל יותר וואי טוב שלך
הם ממש טובים, אולי בפיזיקה כדאי לך לשפר קצת אבל לי אישית אין מספיק כוח להשקיע בפיזיקה
איזה כיתה זאת השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
^זה משנה?
כן כי הרמה משתנה
אנונימי
שואל השאלה:
אני ז
אה אז לדעתי לא משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אוף
למה?
דווקא אמרו לי שזו ו- ח כיתות דיי לא חשובות
זה לא חשוב אבל זה ציונים לא טובים לכיתה ז' יחסית
לדעתי בכל אופן
אנונימי
איום ונורא! לרמות ועדיין לקבל 79?!
הנכשל הכי גדול שלך פה הוא ברמאות.
מעוניינת לרכוש את הקורסים שלי, אני מלמד את הטכניקות הטובות ביותר לרמאות לא רק במבחנים. (;
אנונימי
שואל השאלה:
^חחח מתה
^התשובה לא עונת על השאלה