5 תשובות
פשוט אל תחשבי
נשאבים לזה
אל תחשבני לאף אחד
תלכי ותעשי את מה שאת אוהבת❤
תנסי ותעשי את מה שאת חושבת שאת יכולה ומה שאת אוהבת
אני גם השנה הצטרפתי למגמת תיאטרון אני כיתה יא' בהתחלה לא הבנתי מה התלמידים במגמה עשו כאילו מה זה ההזיה הזאת, אבל היום אני מבינה שבתיאטרון אתה עושה מה שבא לך, אתה שחקן ואתה יכול לעשות מה שבאלך, עם זה מה שאת אוהבת אז לכי על זה פשוט
את לא חייבת על ההתחלה להפתח זה יהיה בשלבים ובסוף לא תביני למה התביישת בכלל