16 תשובות
אני אוהבת פודל, לא מנשיר ומותק של כלב
גם לא גדול מדי (תלוי איזה כמובן)
גם לא גדול מדי (תלוי איזה כמובן)
מעורב תמיד טוב
אבל שימי לב שהוא: לא מעורב עם כנעני, כי כלבים כנענים הם לא הכי משכילים בלשון המעטה
אבל שימי לב שהוא: לא מעורב עם כנעני, כי כלבים כנענים הם לא הכי משכילים בלשון המעטה
פודל קטן
חתול, יותר שקטים מכלבים ,לא צריך להוציא אותם וקצר-שיער אמריקאי לא משירים שיער כמעט בכלל
שואל השאלה:
לא חתול
לא חתול
קבליר קינג צארלס ספניאל
פודל או שיצו וכו'.
צריך להעניש את אלה שמגדלים כלבים מפחידים.
צריך להעניש את אלה שמגדלים כלבים מפחידים.
אנונימית
מטומטמת
כן, צריך להעניש אנשים שמגדלים כלבים שמפחידים את הסביבה בכוונה. אתה מטומטם. אין לכם טיפת רגישות לפחד סביבכם.
אבל אין בעיה עם הדוגמאות שנתת.
אבל אין בעיה עם הדוגמאות שנתת.
אנונימית
קיבליר יש לי זה אחד המנשירים :d
כנעני, נאמן
שיצו
^^^ גם לי יש והיא לא מנשירה בכלל.
אנונימית
מביך שלך
את יוצאת על כלבים גדולים, בכל, שאלה, על, כלבים
אין לך מה לעשות...?
ממציעה סטיגמות על *כלבים*
מה להעניש?
האה?????
כלפי השאלה
לא יודעת, לא היה לי אי פעם כלב, אני חושבת שפודל באמת נחמד. הגזע החכם ביותר לדעתי, ממש קטן, לא כל כך משיר שערות
אבל ממליצה מעורבים d:
מביך שלך
את יוצאת על כלבים גדולים, בכל, שאלה, על, כלבים
אין לך מה לעשות...?
ממציעה סטיגמות על *כלבים*
מה להעניש?
האה?????
כלפי השאלה
לא יודעת, לא היה לי אי פעם כלב, אני חושבת שפודל באמת נחמד. הגזע החכם ביותר לדעתי, ממש קטן, לא כל כך משיר שערות
אבל ממליצה מעורבים d:
פיטבול הכי מושלם
אנונימית- בעיה שלך שאת פחדנית לא שלנו.
באותו הנושא: