72 תשובות
בכיף
אין בעד מה
לא אומרת כלום
אין בעד מה
את יכולה גם סתם לשלוח אימוגי מחייך או משהו
או פשוט :) או אין על מה
או פשוט :) או אין על מה
אנונימית
בכיף
באהבה.
בכיף.
בשמחה.
אין על מה.
לעונג לי לעזור לך.
בכיף.
בשמחה.
אין על מה.
לעונג לי לעזור לך.
שתוק, סתום, בסדר, תמות.
אנונימי
בשמחה
בכיף
בטח
בכיף
בטח
כלום
אנונימי הרגת אותי
אין בעד מה
עושה כן עם הראש
באהבה
אין על מה
בשמחה
על לא דבר
אין על מה
בשמחה
על לא דבר
אנונימי
התפחלצתי מצחוק
התפחלצתי מצחוק
אנונימית
פוליטי מדי
בכיף
ממלמל משהו שאפילו אני לא מצליח להבין
אנונימי
בכיף
בכיף/באהבה/שטויות/ תלוי על מה מי מה מו
בכיף ;)
די די את\ה גורם\ת לי להסמיק
בשמחה, בכיף, תמיד, סמיילי כזה:)
בכיף/באהבה
בבקשה/בשמחה
בכייף
בבקשה
באהבה
בשמחה
תודה גם לך
תלוי על מה התודה..
בבקשה
באהבה
בשמחה
תודה גם לך
תלוי על מה התודה..
"יופי"
"אוקע"
"בכיף"
"טוב"
כלום
שתיקה
מיתעלמת
"אוקע"
"בכיף"
"טוב"
כלום
שתיקה
מיתעלמת
בכיף זה לא חברי מדי זה ממש סבבה לכתוב את זה
או שפשוט אל תעני
או שפשוט אל תעני
אני אומרת "כמו שזה צריך להיות"
למה מה רק על הקיום שלי צריך להודות לי כי אני כלכך מושלמת ויפה
דעאעעע
למה מה רק על הקיום שלי צריך להודות לי כי אני כלכך מושלמת ויפה
דעאעעע
בבקשה 3>
בכיף
יש בעד מה
אין בעד מה, בשמחה, באהבה, בכיף ובבקשה
בכיף
בטח מה
ושמחתי לעזורר
סתם
בטח מה
ושמחתי לעזורר
סתם
בכיף
תלוי
כי רציתי לעזור? בכיף
אני שונאת אותה? מתעלמת
לא מכירה כל כך? מחייכת
כי רציתי לעזור? בכיף
אני שונאת אותה? מתעלמת
לא מכירה כל כך? מחייכת
מחייך
חחחח כן כל פעם זה קצת מביך וקשה למצוא מה להגיד, אני פשוט אומר:
"אין צורך להודות לי.
אני רק מבצע את המוטל עליי.
אני לא מיוחד.
אני בטוח שאם לך היו כוחות על היית מציל את העיר בדיוק כמוני.
זה מה שכל אחד היה עושה.
ויותר מזה - אני חושב שהגיבורים האמיתיים זה אתם, האנשים הרגילים, אלה שהולכים כל יום לעבודה. ואין להם כוחות על."
ואז אני שם משקפי שמש, מסתובב, והולך בהילוך איטי לכיוון המצלמה כשברקע יש מנגינה מאד נוגעת של גיטרה חשמלית.
(כל זה בזמן שאני עדיין לובש חולצה מכופתרת שהכפתור הראשון בה קצת פתוח כדי לתת הצצה לעור השזוף בדיוק במידה הנכונה ולשרירי החזה המדהימים שלי)
תמיד משאיר אנשים בפיות פעורים.
במיוחד פסיכולוגים, הם תמיד כזה "מה..? איך..?"
"אין צורך להודות לי.
אני רק מבצע את המוטל עליי.
אני לא מיוחד.
אני בטוח שאם לך היו כוחות על היית מציל את העיר בדיוק כמוני.
זה מה שכל אחד היה עושה.
ויותר מזה - אני חושב שהגיבורים האמיתיים זה אתם, האנשים הרגילים, אלה שהולכים כל יום לעבודה. ואין להם כוחות על."
ואז אני שם משקפי שמש, מסתובב, והולך בהילוך איטי לכיוון המצלמה כשברקע יש מנגינה מאד נוגעת של גיטרה חשמלית.
(כל זה בזמן שאני עדיין לובש חולצה מכופתרת שהכפתור הראשון בה קצת פתוח כדי לתת הצצה לעור השזוף בדיוק במידה הנכונה ולשרירי החזה המדהימים שלי)
תמיד משאיר אנשים בפיות פעורים.
במיוחד פסיכולוגים, הם תמיד כזה "מה..? איך..?"
בבקשה
בבקשה/בכיף/סתם מחייכת
תלוי בסיטואציה
תלוי בסיטואציה
תלוי למי
אני תמיד עונה בכיף
אני תמיד עונה בכיף
אנונימית
ברור
בכיף
אני עונה או בכיףף או בשמחוש
בכיף כפרה חיים של אבא נשמה של אמא
בכיף
מתי שתרצו כל יום
בכיף, בבקשה, אין בעד מה או פשוט מחייכת
בכיף
שאלה מטומטמת רצח
שאלה מטומטמת רצח
בכיף
בשמחה
בפנים מול פנים מחייכת
ובאינטרנט אימוג'י מחייך
אני שונאת אנשים שאומרים בבקשה
ובאינטרנט אימוג'י מחייך
אני שונאת אנשים שאומרים בבקשה
בכיף/באהבה
בכיף או אין בעד מה
בכיף
בכיף
"כן"
ביצה קשה
בבקשה
מחייכת לרוב.
בשמחה
בבקשה/בכיף/בשמחה/באהבה/חיוך/אין על מה
אין בעד מה בדרך כלל
לפעמים גם אין על מה
לפעמים גם אין על מה
טוב
לפעמים בכיף או אין בעד מה
מחייכת ומסתכלת בעיניים
אל תשאלו
אל תשאלו
תלוי מה עשיתי
לי האחראיות עליי אומרות לי מלא "תודה רבה, את ממש עזרת לי היום..."
ואני תמיד כזה "ברוררר אין בעיה, הכי בכיף"
ואני תמיד כזה "ברוררר אין בעיה, הכי בכיף"
יור וולקאם
בכיף סיס
יש על מה (בצחוק כזה)
בקשה
בכיף סיס
יש על מה (בצחוק כזה)
בקשה
הכל טוב