7 תשובות
בסדר כל אחד והטעם שלו אבל אין לך למה להוריד את הביטחון גם לי יש אנשים שהם לא הטייפ שלי
ואמרתי להם אבל לא כדי לפגוע
עניין של טעם, אולי של אחד את לא אבל של מליון את כן
אז תגידי לו : אי אי כי הטייפ שלך משהו משהו.. יאללה לך לך.. לחפש חברים
אנונימית
תיהיה בטוחה בעצמך הוא זה שפספס! :)
כן סגנון של טעם לפי דעתי
^ סגנון
^^לא מדוייק, טייפ זה כמו טעם בהקשר הזה (טעם בבנות, היא לא הטעם שלו בבנות)
אנונימי