7 תשובות
בסדר כל אחד והטעם שלו אבל אין לך למה להוריד את הביטחון גם לי יש אנשים שהם לא הטייפ שלי
ואמרתי להם אבל לא כדי לפגוע
עניין של טעם, אולי של אחד את לא אבל של מליון את כן
^ סגנון
אז תגידי לו : אי אי כי הטייפ שלך משהו משהו.. יאללה לך לך.. לחפש חברים
אנונימית
כן סגנון של טעם לפי דעתי
תיהיה בטוחה בעצמך הוא זה שפספס! :)
^^לא מדוייק, טייפ זה כמו טעם בהקשר הזה (טעם בבנות, היא לא הטעם שלו בבנות)
אנונימי