7 תשובות
דם אנשים היא שותה ובשר אדם היא אוכלת
סתם, גם אצלה בבית היא לא אוכלת לידך או רק אצלך? כי גם אני לא אוהבת לאכול בבתים של אנשים, יכול להיות שזה מגעיל אותה והיא מתביישת להגיד. כשתהיו אצלה תגיד שאתה רעב אחרי כמה שעות שהיית אצלה והיא לא אכלה כלום, ותשאל אותה למה היא לא אוכלת גם.
סתם, גם אצלה בבית היא לא אוכלת לידך או רק אצלך? כי גם אני לא אוהבת לאכול בבתים של אנשים, יכול להיות שזה מגעיל אותה והיא מתביישת להגיד. כשתהיו אצלה תגיד שאתה רעב אחרי כמה שעות שהיית אצלה והיא לא אכלה כלום, ותשאל אותה למה היא לא אוכלת גם.
תדבר איתה, תגיד לה מה אתה חושב ותראה איך היא מגיבה.
אפילו אם היא באמת לא רעבה, זה חשוב לבדוק
אפילו אם היא באמת לא רעבה, זה חשוב לבדוק
אולי היא לא מרגחשה בנוח לאכול שיש לידה אנשים?
לדעתי תדבר איתה על זה, אולי היא לא באמת רעבה
לדעתי תדבר איתה על זה, אולי היא לא באמת רעבה
תלך איתה למסעדה
היה לי חברה טובה עם עניין כזה
או שיש לה בעיה עם אוכל (הפרעות אכילה)
או שהיא פשוט מתביישת לאכול ליד אנשים
תדבר איתה על זה, תראה מה התגובה שלה
תזמין אותה למסעדה
או שיש לה בעיה עם אוכל (הפרעות אכילה)
או שהיא פשוט מתביישת לאכול ליד אנשים
תדבר איתה על זה, תראה מה התגובה שלה
תזמין אותה למסעדה
אני למשל הייתי ממש מתרגשת לראות את החבר שלי שמרוב אנרגיה והתרגשות הרעב היה נעלם לי, אבל ביומיום הייתי אוכלת רגיל,
אולי יש לה הפרעת אכילה, אולי לא, אבל זה מוזר שהיא אף פעם לא אכלה לידך
אולי יש לה הפרעת אכילה, אולי לא, אבל זה מוזר שהיא אף פעם לא אכלה לידך
אנונימית
זו סיבה לדאוג
תדבר איתה
תדבר איתה
באותו הנושא: