8 תשובות
אם בא לך את לא חייבת
אפשר משהו קטן כזה או ברכה.. בחירה שלך סהכ
לא חייבת.
לא חושבת אבל מה שמרגיש לך
עדיף בשלושה חודשים משהו סמלי קטן לא צריך להגזים
לא
אין דבר כזה "צריך". זה עניין של הרגשה.
אממ לא שואלים דבר כזה, אם את אוהבת אותו אז את תקני לו מתנה מן הסתם כי את רוצה לשמח אותו.
תלוי בך ובתחושה שלך.
יום טוב לכולם(:
תלוי בך ובתחושה שלך.
יום טוב לכולם(:
באותו הנושא: