6 תשובות
אני גם מסכים, נחכה ונראה איך הסרט יהיה.
אני בכללי חא יודע מה אני חושב על הקאסט בתור הדמויות, אבל מקווה לטוב.
נחכה ונראה. הוא היה שחקן טוב ב-the lighthouse, יש סיכוי שהוא יצליח בתפקיד.
שואל השאלה:
גם אני ראיתי אותו והוא שיחק אותה
אנונימית
חוזר לכאן לציין שהוא שחקן מצוין, ושיחק את באטמן ואת ברוס וויין בצורה מופתית.
ראיתי את הסרט.
ורוברט שיחק את זה בצורה אלוהית סליחה, הוא פשוט נכנס לדמות וגילם את באטמן מדהים
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימה
אנונימית