9 תשובות
זה הזוי, למה דווקא בטורקית? יש לי שיר עצוב בשבילך, קבלי קישור
שואל השאלה:
למה הזוי?
אני מתה על השפה הזאת..
ותודה
אנונימית
שואל השאלה:
פניתי אלייך בפרטי.
אשמח אם יש לך עוד
אנונימית
אני טורקיה אני יביא לך מלא שירים בטורקית שלחי לי הודעה
הנv זמר טורקי קחי שירים שלו tarkan
אנונימי
שואל השאלה:
אני מכירה אותו, תודה
אנונימי
שואל השאלה:
חח אני מתה על שירים וסדרות בטורקית!
יש לך אולי עוד? (:
אנונימית
בבקשה:) אני מכירה שירים מכל השפות, פשוט זה הזוי לראות מישהו בישראל ששמוע שירים בטורקית חוץ מימני o.o
בטח, יש לי מורה שבדיוק גר בטורקיה, אם את צריכה עוד שירים את תמיד יכולה לפנות אליי בפרטי, אני כל יום מתחברת והינה: