5 תשובות
לא, תבואי הכי צלולה במחשבה הבאה: אם אני לא עוברת כנראה שאני לא מוכנה. עדיף שאעשה טעויות שהמורה לנהיגה לידי במקום שיקרה משהו
בכל מקרה זה רק טסט:) אם לא עוברים מקסימום עושים עוד אחד! הכל טוב!
באים כדי לעבור שום כדור לא יעזור תנסי לנשום אוויר לאט ותוך כדי הטסט ולדמיין שהטסטר זה המורה שלך שעשה ניתוח פלסטי לשינוי תווי פנים
שואל השאלה:
אבל באמת שאחריי כל טסט אני מתוסכלת ברמות ולא בא לי שוב את ההרגשה הזאת.
לא כדאי לי לנסות? מה כבר יכול להיות?
אנונימית
צריך לבדוק איך כדורים כנגד חרדה משפיעים על הגוף אם הם גורמים לרפיון השרירים והופכים את הדעה ללא צלולה אז לא כדאי להשתמש
אני מאמין שאפר לקרוא על זה באינטרנט מה בדיוק ההשלכות
כמו שלמשל אחרי שבולעים אנטיביוטיקה מומלץ לא לנהוג כי זה עלול לגרום לעייפות על ההגה בגלל החומר הפעיל
באותו הנושא: