11 תשובות
לתרגל
זה הכל עניין של מעשיות ותרגול.
אני אישית התחלתי לקרוא ספרים, מאמרים וכתבות בקול, ולתקן ולשפר במילים בהן טעיתי בהגייה. עם הזמן משתפרים.
למבטא- תשים לב שאת האות l אתה אומר מהקצה של השתי שיניים העליונות (בשונה מהאות ל, שאומרים מהסוף של כך הפה) ואת האות r אומרים יותר עגול (בשונה מהאות ר)

בכללי מבטא אמריקאי מאוד "עגול"
לדבר כמה שיותר, אין דרך אחרת.
FML
לדבר הרבה עם אלה שהמבטא שלהם טוב
השאלה היא איל לתרגל
אנונימית
סדרות גם עוזרות
שואל השאלה:
איך לתרגלל
אנונימי
אני ליטרלי כתבתי לך טיפים
תדבר מדי פעם עם אנשים או עם עצמך בשקט עם הטיפים שכתבתי