11 תשובות
פרטני
לתרגל
לתרגל
זה הכל עניין של מעשיות ותרגול.
אני אישית התחלתי לקרוא ספרים, מאמרים וכתבות בקול, ולתקן ולשפר במילים בהן טעיתי בהגייה. עם הזמן משתפרים.
אני אישית התחלתי לקרוא ספרים, מאמרים וכתבות בקול, ולתקן ולשפר במילים בהן טעיתי בהגייה. עם הזמן משתפרים.
למבטא- תשים לב שאת האות l אתה אומר מהקצה של השתי שיניים העליונות (בשונה מהאות ל, שאומרים מהסוף של כך הפה) ואת האות r אומרים יותר עגול (בשונה מהאות ר)
בכללי מבטא אמריקאי מאוד "עגול"
בכללי מבטא אמריקאי מאוד "עגול"
לדבר כמה שיותר, אין דרך אחרת.
לדבר הרבה עם אלה שהמבטא שלהם טוב
השאלה היא איל לתרגל
אנונימית
סדרות גם עוזרות
שואל השאלה:
איך לתרגלל
איך לתרגלל
אנונימי
אני ליטרלי כתבתי לך טיפים
תדבר מדי פעם עם אנשים או עם עצמך בשקט עם הטיפים שכתבתי
תדבר מדי פעם עם אנשים או עם עצמך בשקט עם הטיפים שכתבתי