5 תשובות
לי לא
לפעמים אני עונה יבש כי אני עצבנית על החיים ואז אני ככ מצטערת על זה.
שואל השאלה:
אני שואל על ספיציפית עם החבר, ברור שעם ידידים/חברות זה קורה
אנונימי
לא איתו אבל עם אחרים כן זה לגיטימי
אין לי חבר אבל קורה לי עם אנשים אחרים מלא ברור