20 תשובות
"בנים שבוכים"
bts
אנונימית
כרגע seventeen

וקיירוק זה פשוט רוק בקייפופ, זה עדיין נקראה קייפופ (גם אין קייראפ, קייהיפהופ, קייedm, וכו'..., זה פשוט נקרא קייפופ)
אנהייפן
עריכה: לא ראיתי שכתוב להקת בנים מצטערת
אבל האמת שהקשבתי לכמה קאברים של day6 וממש אהבתי אותם. אני צריכה להקשיב לעוד שירים שלהם. יש המלצות.
ateez
אנהייפן
ביטיאס
כרגע סטריי קידס / stray kids
bts
אף להקה לא מגיעה לרמה של bts
אולי רק skz
שואל השאלה:
אני הכי אוהבת את מונסטה אקס וחושבת שהם רמה מעל כולם, זה עניין של טעם^^
אנונימית
ביטיאס
stray kids אבל אני לא ממש שומעת להקות בנים
ביטיאס אהבה שלי
בקיירוק day6 ו onewe
בקייפופ יש לי הרבה אבל אם חייב להגיד אחת אז seventeen