20 תשובות
"בנים שבוכים"
bts
אנונימית
כרגע seventeen
וקיירוק זה פשוט רוק בקייפופ, זה עדיין נקראה קייפופ (גם אין קייראפ, קייהיפהופ, קייedm, וכו'..., זה פשוט נקרא קייפופ)
וקיירוק זה פשוט רוק בקייפופ, זה עדיין נקראה קייפופ (גם אין קייראפ, קייהיפהופ, קייedm, וכו'..., זה פשוט נקרא קייפופ)
אנהייפן
עריכה: לא ראיתי שכתוב להקת בנים מצטערת
אבל האמת שהקשבתי לכמה קאברים של day6 וממש אהבתי אותם. אני צריכה להקשיב לעוד שירים שלהם. יש המלצות.
אבל האמת שהקשבתי לכמה קאברים של day6 וממש אהבתי אותם. אני צריכה להקשיב לעוד שירים שלהם. יש המלצות.
ateez
אנהייפן
ביטיאס
כרגע סטריי קידס / stray kids
bts
אף להקה לא מגיעה לרמה של bts
אולי רק skz
שואל השאלה:
אני הכי אוהבת את מונסטה אקס וחושבת שהם רמה מעל כולם, זה עניין של טעם^^
אני הכי אוהבת את מונסטה אקס וחושבת שהם רמה מעל כולם, זה עניין של טעם^^
אנונימית
ביטיאס
stray kids אבל אני לא ממש שומעת להקות בנים
bts
ביטיאס אהבה שלי
בקיירוק day6 ו onewe
בקייפופ יש לי הרבה אבל אם חייב להגיד אחת אז seventeen
בקייפופ יש לי הרבה אבל אם חייב להגיד אחת אז seventeen
באותו הנושא: