15 תשובות
שהשמנתי,ולא בצחוק.
שאני הנכדה השנואה עליה
היא תמיד גם עושה לי פרצוף כשאני באה
היא תמיד איכשהו מוצאת משהו להעיר לי עליו
ואיכשהו כל ביקור אצלה היא מחליטה שהשמנתי
היא אמרה שאני אוכלת בלי עין הרע
בסטי סבתא זה היה ממש מעליב
היא גם שאלה אם אני מתביישת בגוף שלי כי רציתי להוציא פטור מספורט
שואל השאלה:
סבתא שלי הציעה לאח שלי לעשות ניתוח אף
אנונימית
פעם הייתי ממש רזה והיא שאלה את אמא שלי אם מאכילים אותי בבית
אנונימית
תן לי לעשות סיאנס רגע
היא אמרה לי פעם
"אתה מספר 11 מבין הנכדים שאני הכי פחות אוהבת"
זאת הייתה אמורה להיות מחמאה כאילו?
אני לא מבין אותה
היינו בחול והיא רבה עם אשתו של הבן שלה, באותו יום לא אכלתי כלום מהבוקר (כולה גריסים ואבוקדו) בזמן שהמשפחה אכלה מלא, היה כבר לילה, והייתי עצבנית ובכיתי.
אז בגלל שהיא רבה ובכתה גם אז אמרה לי "לפחות אנחנו בוכות ביחד" וזה כלכך עצבן אותי שהיא השוותה את זה שהיא רבה איתו על משהו קטן לזה שליטרלי לא אכלתי כלום, ועוד אחרי זה במקום לשאול אם אני רעבה היא שאלה "את ראית איך היא צעקה עליי?" שזה בכלל לא נכון היא לא צעקה עליה.
מי זה חבר שלך? הוא לא קצת מבוגר מדי? (לפני שלושה שנים על תמונה של פול ווסלי שהייתה לי בשומר מסך)
אני לאחרונה דיי רזיתי ,

ולפי כמה ימים אכלתי טוסט , ואז היא אמרה לי " למה את אוכלת ככה? , הייתי מאוד שמחה שהרזת ככה"

כאילו אני לא אכלתי איזה יומיים ועד שאני אוכלת את מעירה לי ?! , היא בכלל לא יודעת מה אני עוברת ועוד אומרת לי דברים כאלו , מה היא רוצה שאני לא אוכל ?
היא אמרה לאחותי שעם האייליינר היא נראת כמו זונה
אני לא זוכר אבל אני ממש זוכר שהתעצבנתי
אין לי
שאני רזה מדי
אנונימית
היא הכינה לי ולחברה שלי קורנפלקס וקלטתי שהיא מזגה את החלב לפני הקורנפלקס ושאמרתי לה שזה מגעיל היא אמרה לי כזה מול חברה שלי "מה ההבדל?"












וככה חברים גיליתי שעד גיל 5 אכלתי את החל בלפני הקורנפלקס....