7 תשובות
כן כם אני ככה
יש לי קללה על האוזניות אני אומרת לך
תנסי לשמור עליהם ותיהי אחראית והן לא יהרסו
תקני אוזניות טובות ולא ב10 שקל
תנסי לשמור עליהם או תקני אוזניות איכותיות
חחח מזדהה כל כך. גם לי אין מזל עם אוזניות..כל אוזניות שאני קונה נהרסות/נשברות/נעלמות מהר .אני מקוללת ^_^
אמאלה אנחנו באותו מצב
לפני חודשיים קניתי 3 אוזניות כולן נהרסו
שואל השאלה:
אני לא יודעת איפה לקנות פעם אחת בתחנת דלק 50 שקל ופעמיים מאיזה חנות טלפונים כול פעם חברה אחרת אני משתמשת די הרבה אבל אני שומרת עליהם