3 תשובות
אז קח הפסקה של שנה. זה ממש נפוץ ואצלי בתואר יש מלא שעשו את זה. קח הפסקה תקח זמן לעצמך תטפל בעצמך.
שואל השאלה:
גם לי חבר אני אומר את זה בדמעות
אני פשוט בסף יאוש
גם לי חבר אני אומר את זה בדמעות
אני פשוט בסף יאוש
חבל לפרוש מהלימודים כשאתה כבר בסוף. אולי תעשה הפסקה של שנה ותחזור? קח זמן לעצמך, תקבל עזרה.
באותו הנושא: