3 תשובות
אז קח הפסקה של שנה. זה ממש נפוץ ואצלי בתואר יש מלא שעשו את זה. קח הפסקה תקח זמן לעצמך תטפל בעצמך.
שואל השאלה:
גם לי חבר אני אומר את זה בדמעות
אני פשוט בסף יאוש
חבל לפרוש מהלימודים כשאתה כבר בסוף. אולי תעשה הפסקה של שנה ותחזור? קח זמן לעצמך, תקבל עזרה.