3 תשובות
אני חושבת שכן
שואל השאלה:
די מה זה משהו חדש?
ונכון יש 2 חבילות לקנות rp? אז עכשיו אני יכולה לקנות את היקרה יותר של ה900? כאילו נגיד ואני קונה עוד כסף טיפה.. כאילו זה נחשב כסף רגיל?
די מה זה משהו חדש?
ונכון יש 2 חבילות לקנות rp? אז עכשיו אני יכולה לקנות את היקרה יותר של ה900? כאילו נגיד ואני קונה עוד כסף טיפה.. כאילו זה נחשב כסף רגיל?
אנונימית
כשקונים חבילה, מקבלים כפול.
באותו הנושא: