7 תשובות
ואוו האמת שרק אחרי שנה שהייתי עם חברים מתנועת נוער התחלתי לצאת איתם גם בלי קשר ועכשיו אף אחד מאיתנו לא בתנועה ואנחנו שומרים על קשר
שמע לדעתי זה עניין של זמן כל פעם בפעולה תנסה להתחבר יותר ולצחוק איתם
אתם תתחברו יותר גם בטיולים וכדומה
שמע לדעתי זה עניין של זמן כל פעם בפעולה תנסה להתחבר יותר ולצחוק איתם
אתם תתחברו יותר גם בטיולים וכדומה
שואל השאלה:
אנונימי
יש לכם קבוצה? או שאתה מדבר לגבי לפנות לכל אחד בפרטי
שואל השאלה:
אנונימי
הבנתי לדעתי בהתחלה תנסה לשאןל אותם על פעולות או שאלות על התנועה
משם תנסה לזרום עם איזה משפט מצחיק
תוסיף סטיקרים כי סה טוב
וזה משהו שלא קורה בשנייה גם, יקח לזה זמן
אבל לשלוח הודעות לגבי מה שאתה צריך תמציא עזרה לגבי פעולה או משהו כזה ולא לענות במשפטים קצרים או ב טוב וכדומה
משם תנסה לזרום עם איזה משפט מצחיק
תוסיף סטיקרים כי סה טוב
וזה משהו שלא קורה בשנייה גם, יקח לזה זמן
אבל לשלוח הודעות לגבי מה שאתה צריך תמציא עזרה לגבי פעולה או משהו כזה ולא לענות במשפטים קצרים או ב טוב וכדומה
ראיתי מה כתבת לפני העריכה והבנתי שאתה מדריך אז אתה יכול לנסות לקבוע עם הצוות שלך או שאר המדריכים כזה לשבת לכתוב פעולות/הדרכות בתור כאילו סיבה ולאט לאט תתחברו יותר עד שתתחילו לדבר גם על דברים אחרים ולקבוע אחר הצהריים.
תנסה גם להיות כזה נוכח. למשל אם מישהו מבקש עזרה או התייעצות תהיה הראשון לעזור ואם יש לך רעיון למשהו מתאים לתנועה שתף אותו עם שאר המדריכים (למשל משחק חדש, פעולה, טיפ להדרכה וכל מיני כאלו)
תנסה גם להיות כזה נוכח. למשל אם מישהו מבקש עזרה או התייעצות תהיה הראשון לעזור ואם יש לך רעיון למשהו מתאים לתנועה שתף אותו עם שאר המדריכים (למשל משחק חדש, פעולה, טיפ להדרכה וכל מיני כאלו)
שואל השאלה:
תודה נסיכה (:
תודה נסיכה (:
אנונימי
באותו הנושא: