7 תשובות
זה לא הרבה אבל אכלת סבבה
הכמות היא טובה אבל תלוי אם אתה גבר או אישה
זה בסדר כזה.. תלוי בכמות.
אבל לדעתי זה קצת.. לפחות בשבילי
שואל השאלה:
גבר
לא, הייתי מוסיפה אפילו עוד משהו כמו חביתה
אז אתה צריך לאכול יותר טיפה יותר תחפש מקורות של חלבון כמו ביצה בשר (שעועית זה גם מקור חלבון)
lostem הכמות היא לא מספיקה לשני המינים