24 תשובות
מכיתה ז זה כבר נורמלי בדור של היום
אני בכיתה ז הייתי חסרת מודעות ברמה קשה
היום זה משהו אחר
13
שואל השאלה:
כאילו ש16 זה סבבה?
אני חושבת ש14
ובכללי שכל אחת תעשה מה שטוב לה !
כיתה ז, 12
מסקרה וסומק זה לא מוגזם
14-15 אני התחלתי בגיל הזה
13 לדעתי ואפילו לפני, כי זה לא מוגזם
אבל כל אחת מתי שהיא רוצה ואם בכלל
מסקרה וסומק אני לא רואה בעיה גם בגיל 10
פשוט לדעת לעשות את זה במידה
תכלס כבר בכיתה ז מלא מתאפרות אז מתי שבאלך בעיקרון
ממתי שהיא בוחרת אבל לא לפני החטיבה זה בטוח
לא מבינה למה אומרים 16, זה בסך הכל מסקרה וסומק
שואל השאלה:
סבבה תודה לכם❤
מסקרה?גיל 13 כבר באים עם מסקרה
אם את מדברת על איפור קצת יותר מושקע ממסקרה אז לא יודעת אולי 15
אם את מדברת רק על מסקרה וסומק הכל בסדר אין לזה ככ גיל.
שואל השאלה:
כןכן מסקרה וסומק זהו
אני התחלתי עם איילינר גדול מסקרה קונסילר בכיתה ז
אני עכשו ח ואפילו יותר
אז כל גיל בסדר העיקר שתרגישי טוב עם עצמך
ממתי שאת מרגישה בנוח אני התחלתי להתאפר מגיל ממש צעיר באיזה כיתה ג מהאיפור של אמא שלי בסתר כי הרגשתי חרא והתחלתי אשכרה להתאפר בערך בכיתה ז מתי שאת מרגישה בנוח
אנונימית
כל אחת ומה שטוב לה.
אני מעדיף בערך בגיל 13 אבל לא מוגזם
אין גיל תתאפרי באיזה גיל שבאלך!! ותעשי מה שעושה לך טוב!
אני מכיתה ז עם איילינר עיפרון שחור מסקרה וקונסילר בקבוע
ואין מצב שפספתי יום אחד והלכתי בלי אחד מאלה
בשיא הכנות- 16
בחיים שלי לא התאפרתי ואני גם בחיים לא אתאפר, גם לא מסקרה

אל תביני אותי לא נכון- זה לא שהפנים לי מושלמות, ממש לא
יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מלא חצקונים והפנים שלי באמת ממש אבל ממש לא חלקות אבל להתאפר זאת פשוט לא אופציה בשבילי

כרגע אני בת 17, ולדעתי הגיל שאפשר *להתחיל* להתאפר, הוא 16

ולגבי אלא שכותבים שבדור של היום עושים את זה מכיתה ז- זה שכולם עושים את זה בגיל הזה לא הופך את זה בסדר..
כאילו ברור אלה חיים שלכם ותעשו איתם מה שאתם רוצים אבל.. כן זאת דעתי :)
שואל השאלה:
חבל שאי אפשר לתת יותר מ5 פרחים לשאלה.
סליחה
ותודהה