5 תשובות
זה רוב הסיכויים שלילי אבל הייתי עושה עוד אחת של מדא כדי להיות בטוחה
שואל השאלה:
אז לחכות למחר ולעשות עוד אחת?
תעשה עוד פעם בדיקה ביתית ותבדוק את התוצאה, אם חיובי תלך לעשות עוד פעם בדיקה מוסדית אבל אם זה שלילי אז תסתמך על הבדיקה של מד"א כי הם עושים את זה בצורה יסודית יותר
או פיסיאר אפ נותנים היא הכי טובה
^ כן