16 תשובות
לא
אף אחד לא יותר טוב
אף אחד לא יותר טוב
לא
מה הקשר מה אתה מדבר שטויות
כל אחד והדעה שלו
לא הן יותר גרועים
חלאס
לא
יש להם זכויות מספיק.
יש להם זכויות מספיק.
צריך שוויון זכויות
אף אחד לא יותר טוב מאחרים בגלל הגזע או המוצא האתני שלו
https://youtu.be/nuxmt2g4cdy
לא, אף עם לא יותר טוב מהשני
וצריך לתת להם זכויות שוות לאלו של היהודים
וצריך לתת להם זכויות שוות לאלו של היהודים
לא אף אחד לא טוב מאף אחד אחר
לא
כן
כולם בני אדם, אף אחד לא יותר טוב מהשני
מה שאני כן מבין זה שמי שנולד כאן יש לו יותר זכויות מעולה חדש
חוץ מזה אני לא חושב שזה צריך להיות קשור לגזע או עדה כדי שיהיו לכם זכויות שונות
כן
כולם בני אדם, אף אחד לא יותר טוב מהשני
מה שאני כן מבין זה שמי שנולד כאן יש לו יותר זכויות מעולה חדש
חוץ מזה אני לא חושב שזה צריך להיות קשור לגזע או עדה כדי שיהיו לכם זכויות שונות
לגבי השאלה הראשונה, אף קבוצת אנשים לא טובה יותר מקבוצת אנשים אחרת.
לגבי השאלה השנייה, כן, צריך לתת להם שיוויון זכויות
לגבי השאלה השנייה, כן, צריך לתת להם שיוויון זכויות
אנונימי
^היא לא שאלה על שיוויון היא שאלה אם צריך לתת להם יותר זכויות. כרגע במדינת ישראל יש להם את כל הזכויות שליהודים יש
לא וגם לא ההפך.
באותו הנושא: