2 תשובות
מטיזים על השיער ואז מייבשים קצת עם פן ועוברים עם מחליק אם את רוצה תוצאה טובה אבל זה מייבש את השיער
אם אני לא טועה יש הוראות שימוש על הבקבוק
אבל כעיקרון את מפזרת על השיער, או שאת מייבשת עם פן או שאת נחשפת לשמש
בהצלחה:)