9 תשובות
כן למרות שחצי בית ספר לא מגיע בכלל
היי
כל שבוע יש לי מבחנים, אני לא יכולה לפספס שיעורים
כן
היום לא כי אני לא לומדת בשישי אבל בדרך כלל אני הולכת ויש רק 4 ילדים בלחץ כי כולם בבידוד או חולים
כרגע הוא בזום, אם יחזירו לבית ספר אני לא אלך.
לא אני לא לומד בשישי
אני. רק בשישי אנחנו בזום
אני. כיף לשבת בבית הספר בשלוש חלונות הראשונות ואז ללמוד עד (כמעט) 2.
אני אבל לא היום