12 תשובות
לא חייב ממש יומן, אם לא בא לך להגיד לאמא שלך את יכולה לקחת מחברת..
ממש לא! זאת לא בושה והרבה עושים את זה, זה טוב לפריקה לפעמים לכתוב.
אמא שלך לא תצחק עליך כי היא אמא שלך, והיא תתמוך בכל דבר שתרצי. תקני יומן עם מנעול ומפתח, יש הרבה כאלה ותשמרי את המפתח במקום סודי או איתך כל הזמן.
קחי אפילו סתם מחברת רגילה ותתחילי לרשום בה דברים
או שתגידי לה שאת צריכה יומן כדי לרשום בו תזכורות ודברים חשובים
ותקני מנועל קטן וככה לא יחטטו לך בו, ותשימי אותו במקום 'סודי':)
תלכי לקנות לבד בלי להגיד לה ותיקני את היומנים האלה עם המנעול או דרך יותר חסכונית תורידי אפליקציית יומן זה בא עם סיסמא בת 4 ספרות שרק את תדעי
פשוט תגידי לה שזה יגרום לך להרגיש יותר טוב ולשחרר לחצים בתקופה לחוצה, כל מיני דברים כאלה,
בנוגע לפרטיות - תקני אחד עם מנעול קטן.. הם לא בדיוק רב בריח אבל אני לא חושב שאמא שלך תנסה לפרוץ לך את המנעול, גם תשימי אותו במחבוא טוב.
אני חושבת שזה דבר אישי. כל עוד טוב לך עם זה, אל תתייחסי למה שאמא שלך אומרת.
אני מציע לך פשוט לקנות יומן (עדיף עם מנעול), זה אחלה רעיון, וממש לא טיפשי (-:
שואל השאלה:
אני מעדיפה את הדרך הישנה והטובה:) תודה! אבל אני דיי בטוחה שהיא תצחק מזה.
אנונימי
זה ממש לא ככה.
אין שום דבר טיפשי בזה והרבה אנשים עושים את זה,
לי בעצמי יש יומן קריירה (בנהיגה) שאני כותב בו את כל הדברים המיוחדים, לזכור את הכל.
אין לה שום סיבה לצחוק עליך, היא צריכה לתמוך בך כשאת מבקשת ממנה, ואני מאמין שהיא תקנה לך (:
את כמובן יכולה לקחת סתם מחברת, זה לא חייב להיות "יומן" כי זה לא אומר כלום,
דפים, עטיפה, זה אותו העיקרון.
את גם יכולה לכתוב את זה במחשב וככה לשמור את זה, גם לערוך אם צריך - וכמובן את מקדילה הרבה יותר מהר מכתיבה.
את גם יכולה לשים ססמה לתקייה כדי שאמא שלך לא תוכל להיכנס.
אין שום דבר טיפשי ביומן, זה נורמלי והרבה אנשים עושים את זה:)
שואל השאלה:
כמו שאמרתי, מעדיפה את הדרך הישנה והטובה של כתיבת יומן עם יומן, דפים ועט.
הבעיה עם מחברת זה שיכולים לקחת לי אותה כדי לכתוב משהו, או להתבלבל, אני מעדיפה יומן שיהיה רק שלי. אני אקנה אחד, אבל אני ממש נזק אז דיי בטוח שאני אאבד את המפתח. עוד רעיונות איך לשמור עליו שלא יקראו לי בו?
אנונימי
לא חשוב יומן, אתה יכול לקחת מחברת רגילה:)
אם את חושבת שתאבדי את המפתח את יכולה לחבר אותו לפאלפון או משהו..
את יכולה לרשום במחברת או בוורד..
בהצלחה (: