8 תשובות
חליתי לפני חצי שנה בערך
עד עכשיו יש לי כאבי שרירים, והחוש טעם שלי לא כלכך חזק כמו שהיה לפני..
חליתי באוגוסט, חזר לי הריח רק שבועיים אחרי, וגם גרם לנשיאה מטורפת
יש לי לפעמים שיעולים אבל הרופאה אמרה שזה לא מצריך עוד בידוד
למזלי לא איבדתי את חוש הריח והטעם
חוש הריח לא חזר /:
לא ממש