9 תשובות
זה קשה להם זה למה אנחנו צריכים לתרום ממה שיש
הם לא הם מסתדרים הם מה שיש להם
אין להם ככ ברירה, ישכאלה שלא שורדים.
בדיוק לפני חודש הלכתי ברחוב והומלס התמוטט לי מול העיניים, מזל שהיו שם עוד אנשים והם עשו לו החייאה וכל זה, מפחיד.
בדיוק לפני חודש הלכתי ברחוב והומלס התמוטט לי מול העיניים, מזל שהיו שם עוד אנשים והם עשו לו החייאה וכל זה, מפחיד.
הם לא ישנים בספסלים אלה הם יותר פורצים מקלטים או מחסנים או נכנסים לחניות סגורות או לתוך בניינים, הם מוצאים מקום סגור ויבש ומוגן יחסית ושם נמצאים.
כמו בסקוויד גיים יש אנשים טובים
יש הרבה עמותות וכל מיני כאלה שתורמים ואת/ה תמיד יכול/ה ללכת לתל אביב וכל מיני מקומות שיד בהם הומלסים ולחלק שמיכות:)
שואל השאלה:
כי רק מלחשוב על זה ועוד בקור הזה איך אפשר להירדם בלילה
כי רק מלחשוב על זה ועוד בקור הזה איך אפשר להירדם בלילה
בקושי...
שואל השאלה:
לא נראלי^^ בתוך בניין?
לא נראלי^^ בתוך בניין?
באותו הנושא: