2 תשובות
אין לך ככ מה לעשות עם זה כל אחד והחיים שלו והצבא שלו אין מה להתעצבן מזה
כולם עוקצים בצבא (חוץ מהלוחמים בעיקר)
כולם עוקצים בצבא (חוץ מהלוחמים בעיקר)
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
באותו הנושא: