4 תשובות
הייתי יותר עם התלמידה
שניהם לא
הציגו את התלמידה בצורה כל-כך מתלהמת ולא נכונה אז ברור שאני לא אסכים איתה והמורה גם עם דעות הזויות סו נו באדי פרינד
איזה מין כיתה תעשה "מוות לערבים" תעשו לי טובה והטיעונים שהם הציגו כל-כך לא שכליים והגיוניים לעומת המורה שאומר הכול בנועם והוא החכם בקיצור- ברור מה מנסים לעשות פה.
הציגו את התלמידה בצורה כל-כך מתלהמת ולא נכונה אז ברור שאני לא אסכים איתה והמורה גם עם דעות הזויות סו נו באדי פרינד
איזה מין כיתה תעשה "מוות לערבים" תעשו לי טובה והטיעונים שהם הציגו כל-כך לא שכליים והגיוניים לעומת המורה שאומר הכול בנועם והוא החכם בקיצור- ברור מה מנסים לעשות פה.
התלמידה, אבל!!
היא הציגה את זה בצורה לא מכבדת. גם אני הייתי בדעות שלה ואני עדיין, רק שחשבתי על זה לעומק ואין סיבה לצעוק "מוות לערבים" כי יש כאלה שבאמת חפים מפשע.
אבל מבחינה חוקית, היא צודקת.
למורה אסור להביע דעות פוליטיות בכיתה למרות שהוא אמר לה שמותר, והוא מורה הוא צריך לדעל להשתלט על עצמו. בטח שלא להשפיל אותה עם המשפט "אין כניסה לשמנות"
בוא אחי אתה מורה, הבעת את דעתך הפוליטית והאישית כשאסור, בתכלס הוא צריך ללמד אותם לבגרות..
אבל אחלה סדרה
היא הציגה את זה בצורה לא מכבדת. גם אני הייתי בדעות שלה ואני עדיין, רק שחשבתי על זה לעומק ואין סיבה לצעוק "מוות לערבים" כי יש כאלה שבאמת חפים מפשע.
אבל מבחינה חוקית, היא צודקת.
למורה אסור להביע דעות פוליטיות בכיתה למרות שהוא אמר לה שמותר, והוא מורה הוא צריך לדעל להשתלט על עצמו. בטח שלא להשפיל אותה עם המשפט "אין כניסה לשמנות"
בוא אחי אתה מורה, הבעת את דעתך הפוליטית והאישית כשאסור, בתכלס הוא צריך ללמד אותם לבגרות..
אבל אחלה סדרה
אנונימית
^מותר למורים להביע את דעתם למען המען. כל עוד זה נעשה כחלק מדיון ולא בניסוי להשפיע על דעותיהם של התלמידים, זה בסדר ומותר. חוץ מזה לדעתי הצורה שבה ליאן התבטאה או אפילו הדעות שלה, לא אמורות להיות מקובלות, ויש אמת במה שהמורה אמר. שום סיבה לא מצדיקה רצח עם. לגבי הפשעי מלחמה שהוא הזכיר, אני לא באמת יודע, אני לא כל כך מכיר את התחום ולא נכנסתי לעומק הסכסוך, אני רק יודע שקיצוניות ברמה של רצח עם, היא נוראית.
אנונימי