15 תשובות
חחלחחלחחל אני מתה
כן מה הבעיה
תבקש מהמורה לעבור קדימה
אם אמרו לך לעבור קדימה והיא יושבת מקדימה, וזה נראה שהאופציות ישיבה האחרות פחות סבירות אז זה לא יהיה ברור
שואל השאלה:
^^המורה ביקשה ממני לעבור קדימה
^, רוב מי שיושב מקדימה יושב בשולחן לבד, כולל היא
אנונימי
כן כן תשב לידה
שואל השאלה:
אני לחוץ, אם באמת אעשה את זה, אשב לידה 3 שעות ביום ראשון ושעתיים בשני ושלישי

אני חושב גם על לשבת לידה בשיעורי אנגלית, ככה זה יהיה עוד שעה ביום שני, רביעי וחמישי
אנונימי
מושי
אל תחשוב יותר מידי פשוט תעשה את זה
שואל השאלה:
^אני פשוט אגיד לזה שאני יושב לידו שהמורה העבירה אותי לידה, ככה זה יגרום לי לעשות את זה, בין אם אני רוצה, או לא (כי אחרי שמישהו אחד יודע על משהו שאני ''חייב'' לעשות, אין דר חזרה, חייב לעשות את הדבר הזה, כי אם לא, אצא שקרן)
אנונימי
לא פשוט תעשה את זה בלי לחשוב יותר מידי זה רק הורס
אמין אבל תנסה לבקש מהמורה לעבור לידה ככה זה יהיה יותר אמין
שואל השאלה:
^למה? מה זה משנה?
אנונימי
תתיישב לידה ותגיד לה שהיא אמרה לך לשבת יותר מקדימה וזהו
שואל השאלה:
^אבל יש אפשרויות אחרות לשבת 'יותר מקדימה' וגם, היא לא בשורה הראשונה.. (ואפשר לשבת ליד מישהו בשרה הראשונה)
אנונימי