28 תשובות
אני אישית לא מתחברת
לי זה כן
אנונימית
לא אוהבת
דווקא סבבה
התעשייה נוראית
המוזיקה סבבה בחלקה המאוד קטן, אבל לא עפתי על הרעיון של שירים בשפה שאני לא מבין
המוזיקה סבבה בחלקה המאוד קטן, אבל לא עפתי על הרעיון של שירים בשפה שאני לא מבין
אני אוהבת דווקא
שואל השאלה:
את לא חייבת לפרט ^^
את לא חייבת לפרט ^^
אנונימית
אנונימית, מסכימה איתך שזה גרוע
שואל השאלה:
עוד נערה משועממת מה זה אומר לי זה כן
עוד נערה משועממת מה זה אומר לי זה כן
אנונימית
זה כולה מוזיקה, לא יודעת למה אנשים כל כך אובססיביים ללשנוא את זה..
שואל השאלה:
יש דרך להגיד דברים ^^^
יש דרך להגיד דברים ^^^
אנונימית
מה כבר אמרתי? שזה גרוע? את שאלת בשביל דעות, אמרנו שזה גרוע ומותר לנו.
שואל השאלה:
^^^ כן ואומרים שזה גרוע חייבים לפרט לא אני לא מתחבר.ת אלה גרוע
^^^ כן ואומרים שזה גרוע חייבים לפרט לא אני לא מתחבר.ת אלה גרוע
אנונימית
לא, זה לא לא טוב לדעתי (כלומר, זה כן טוב לדעתי, זה השם של הפרופיל שלי)
קייפופ זה מושלם
שואל השאלה:
^^^^^ את באמת עושה לי מינוס כאילו על מה
^^^^^ את באמת עושה לי מינוס כאילו על מה
אנונימית
זה מבחינתי סבבה
חשבתי שאני בסטיפס לא בפעוטון סימה... מסתבר שטעיתי
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
פחות מתחברת לסגנון הזה
ממ קצת
כן
לא כזה אוהב
כן
לא כזה אוהב
אנונימי
זה סבבה
פעם האמת יותר אהבתי, עכשיו אני לא סגורה על הזאנר שאני אוהבת כי אני די שומעת הכל (חוץ ממזרחית)
אבל כמו בכל זאנר אחר יש שירים טובים יותר ויש שירים טובים פחות וכנל לגבי זמרים ולהקות למינהם
אבל כולם עובדים קשה ועושים את ההכי טוב שלהם וזה מה שאנשים אחרים לא מבינים
הם שונאים קייפופ רק כי הם שונים (וזה מאוד גזעני אגב) והם לא מבינים שיש בני אדם מאחורי הכל
אבל בסדר הייט תמיד היה ותמיד יהיה
נראלי סטיתי מהנושא לול אבל קייפופ זה די טוב אם יודעים איזה שירים לשמוע
פעם האמת יותר אהבתי, עכשיו אני לא סגורה על הזאנר שאני אוהבת כי אני די שומעת הכל (חוץ ממזרחית)
אבל כמו בכל זאנר אחר יש שירים טובים יותר ויש שירים טובים פחות וכנל לגבי זמרים ולהקות למינהם
אבל כולם עובדים קשה ועושים את ההכי טוב שלהם וזה מה שאנשים אחרים לא מבינים
הם שונאים קייפופ רק כי הם שונים (וזה מאוד גזעני אגב) והם לא מבינים שיש בני אדם מאחורי הכל
אבל בסדר הייט תמיד היה ותמיד יהיה
נראלי סטיתי מהנושא לול אבל קייפופ זה די טוב אם יודעים איזה שירים לשמוע
אני אוהבת
אנונימית
אני אוהבת
זה הז'אנר של מוסיקה האהובה עלי
לא טוב
מדהיםם
מחשגז
מרנין
מהמם
מדהיםם
מחשגז
מרנין
מהמם
זה לא טוב
זה מושלם
זה מושלם
באותו הנושא: