15 תשובות
מה זאת אומרת להוכיח שהוא נאמן
רואים פשוט בפרופיל כשנכנסים
רואים פשוט בפרופיל כשנכנסים
אנונימי
לא
בוגד נשאר בוגד
בוגד נשאר בוגד
לא, עם כמה שאני אוהבת אותו אני לא אוכל לסמוך עליו וגם תכלס לא מגיע לו, הוא היה צריך לחשוב על זה קודם.
ממש לא
לא
גבר שבוגד פעם אחת, יבגוד עוד פעם..
כנל גם לגבי אישה. אז לא
כנל גם לגבי אישה. אז לא
שואל השאלה:
ואם גיליתן שהוא שכב עם 2 בנות במועדון? והוא היה קצת שיכור
ואם גיליתן שהוא שכב עם 2 בנות במועדון? והוא היה קצת שיכור
אנונימי
לא, אמון הוא הדבר החשוב ביותר במערכת יחסים לדעתי. את לא תאמיני בו אחרי מה שקרה ולכן הזוגיות הזאת רעילה. ואת גם לא צריכה להאמין בו, אמון מרוויחים והוא הפסיד אותו.
שואל השאלה:
גם אם זה גבר שאת ממש אוהבת ואת יודעת שיש לו הרבה פיתויים?
גם אם זה גבר שאת ממש אוהבת ואת יודעת שיש לו הרבה פיתויים?
אנונימי
כן. ואם אני יודעת שיש לו הרבה פיתויים אז על כמה וכמה. אם זה מפתה אותו לבגוד משהו לא תקין. בקשר, ובו כאדם. הוא לא בן אדם אמין שמסוגל למחוייבות.
כשמשהו לא מתאים בקשר מצפים לפתיחות לכנות. לבגוד זה מעשה של שקר.
גם לחברה שלי היה מקרה בו חבר שלה התחיל לפתח רגשות למשהי אחרת הוא מיד הלך וסיפר לה וביחד הם החליטו איך להמשיך הלאה. הנה דוגמא לאדם שלקח אחריות על הפיתויים ש"עומדים בפניו" והתמודד עם זה בצורה בוגרת.
ללכת ולבגוד זה לשקר, לעשות מה שאתה רוצה ולחשוב רק על עצמך.
לעשות את זה שוב ולהתנצל לא פותר כלום.
כשמשהו לא מתאים בקשר מצפים לפתיחות לכנות. לבגוד זה מעשה של שקר.
גם לחברה שלי היה מקרה בו חבר שלה התחיל לפתח רגשות למשהי אחרת הוא מיד הלך וסיפר לה וביחד הם החליטו איך להמשיך הלאה. הנה דוגמא לאדם שלקח אחריות על הפיתויים ש"עומדים בפניו" והתמודד עם זה בצורה בוגרת.
ללכת ולבגוד זה לשקר, לעשות מה שאתה רוצה ולחשוב רק על עצמך.
לעשות את זה שוב ולהתנצל לא פותר כלום.
לא
תלוי
אנונימית
לא שילך תקוועד
ממש לא
שילך לחפש
את לא קלה
הוא לא יכול לעשות מה באלו
את לא שווה את זה
את תמצאי מישהו שיעריך אותך ולא יחשוב על לעשות כזה דבר אפילו בטעות
שילך לחפש
את לא קלה
הוא לא יכול לעשות מה באלו
את לא שווה את זה
את תמצאי מישהו שיעריך אותך ולא יחשוב על לעשות כזה דבר אפילו בטעות
באותו הנושא: