13 תשובות
לא
לא, אתה הכרת מטומטמות
בנות אמיתיות יעריכו נחמדות וטוב לב
לא מסכימה
שואל השאלה:
אתן תגידו שלא, אבל ברגע האמת זה ככה. אתן תמשכו יותר להוא שלא מראה לכן שהוא לא יכול לחיות בלעדיכן, להוא שקצת לא זמין, אפילו טיפה אדיש.
אנונימי
מה אתה שואל אם אתה לא יודע לקבל תשובות
אין קשר בין מה שתיארת לבחורים טובים
אני מסכימה, לא באלי שהגבר יהיה תלותי וצמוד אלי .שיהיה לו חיים
שואל השאלה:
לרוב אלה הגוד גאייז.
אנונימי
שואל השאלה:
אין קשר לחנון או לא.
הבחור שלך אני מאמין לא תלותי, יש לו חיים חוץ ממך, והוא מראה לך שאת לא יכולה לקחת אותו כמובן מאליו ולדרוך עליו.
אנונימי
הרבה כן, לא כולן
אנונימי
לא מסכימה
כמובן, יש כאלה שכן עושות ככה אבל לא כולן
יש כאלה שכן יש כאלה שלא
נכון, זה בתת מודע
הכללה
ולהיות תלותי, שהבחורה הכי כל העולם שלו ואין שום דבר אחר בחיים שלו, לא קשור לבחור טוב, בחור טוב זה מישהו- אוהב, טוב לב, אכפתי, אדיב, דואג, נחמד, ערכים טובים..
אבל לא מישהו תלותי, ובוא אני אחדש לך משהו- רוב ה*אנשים בעולם* לא אוהבים מישהו תלותי, מישהו שתלוי בך כל הזמן? אין עצבים לזה

ודווקא אצלי בסביבה מעדיפים הרבה יותר בחורים טובים
"בחורים רעים" זה יותר צאחלות
לא יודעת איפה את גר אבל כנראה נפלת על בנות מוזרות, הרבה מהבנות לא מעוניינות בלרדוף אחרי מישהו כל הזמן, ולהיות תלויות בו

שורה תחתונה, אף אחד לא צריך להיות תלוי ולרדוף את השני, זה מרתיע את הצד השני
תמיד יש אפשרות ליחסים שווים והדדים. פשוט מאוד.
אנונימית