7 תשובות
כן זה סדרה ממש טובה לדעתי
כן, אסור לשפוט תוכנית רק לפי פרק ראשון
שואל השאלה:
זה נהיה יותר טוב באיזשהו שלב?
זה נהיה יותר טוב באיזשהו שלב?
אנונימית
לפי דעתי, לגמרי כן
כן , זה רק הפרק הראשון מקסימום אם את לא אןהבת גם בפרק השני אל תצפי
כן תמשיךך
זה לא אפשרי להיכנס לסדרה מהפרק הראשון
אנונימית