5 תשובות
את 3 יחל?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
את יכולה. אני חושבת שזה באמת קצת מוקדם אבל אם את רוצה ליתר ביטחון וזה.. אני לא רואה סיבה שלא(:
בהצלחה בבגרות!!
בהצלחה בבגרות!!
קצת מוקדם אבל לא נורא לקחת הרבה ספייר, אולי תחכי עוד קצת. בהצלחה :)
גם לי יש ב 2, אני אצא עוד איזה חצי שעה לבצפר
בהצלחה לנו
בהצלחה לנו
באותו הנושא: