4 תשובות
מי שבכיתה יא וניגש לא יוכל לענות לך כי זה התחיל לפני שעה וחצי
אנונימי
אני לא אך בהצלחה לכל הנבחנים והנבחנות!
כן
אני
באותו הנושא: