8 תשובות
את מצלצלת לדייר רנדומלי, אומרת שאת מתרימה ומבקשת שיפתח.
FML
תלכו לבניינים רגילים או קרקע חח
לא יודעת תנסו לצלצל לדירות למרות שמה הסיכויים שיפתחו לכן?
תנסי לחפש בניינים בלי קודים או שתכנסי יחד עם מישהו
את מחכה שמישהו יכנב
^^אף אחד כמעט לא אוהב מתרימים נדיר שיענו להם
באינטרקום
וכל הכבוד לכן
לצלצל בפעמון ולבקש דרך האינטרקום
אנונימי
לא ממש