4 תשובות
כל כך מבינה אותך! דברי על זה, תפרקי את זה, תבכי את זה ותדעי שהטוב בדרך אלייך
מבין אותך, אבל כבר לא במצב שלך.
עברה חצי שנה מאז הפרידה שלי ושל הקודמת, הייתי צריך 4 חודשים להשתולל עם בנות אחרות, וכל מה שרציתי זה רק את הדברים שלי שהיא לא החזירה לי בחזרה.
ברגע שהיא החזירה אותם, זה לגמרי נגמר ומרגיש כאילו הכל אגדה.
גם כאשר חברים שהכירו אותה דיברו איתי עלייה, אני כבר לא מתרגש, כאשר אני רואה אותה עונה כאן על שאלות, אני לא רועד כמו בהתחלה.
אני שמח שהיא הלכה, הגיעה מישהי כל כך טובה, הרבה יותר ממנה, מאושר איתה ומקבל אותה כמו שהיא, אותה לא אשנה, אותה לא אכניס לתחביבים שלי.
למה? כי אני והיא מביאים אחד את השנייה וזה מה שגורם לנו להיות מיוחדים ולא דומים. (:
אצלי עברה שנה ואני עדיין חושבת עליו. קורה אהובה.. ככה זה. אני ממליצה לך ללכת לטיפול זה ממש עוזר מנסיון❤ פשוט תביני ש*מגיע* לך להיות מאושרת. והזוגיות הרעילה שהייתה לך בגיל העשרה לא מגדירה את מה שיהיה לך. את צעירה ותמצאי מישהו שבאמת תיהי מאושרת איתו ויכבד אותך ויעשה לך טוב. חיבוק❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכם