90 תשובות
לי כן חחח
אנונימי
לא כזה אכפת לי סתם בכלליות אני שונאת "סבבוש"
שואל השאלה:
אתה לא בת לא שאלתי אותך יאח^^
אתה לא בת לא שאלתי אותך יאח^^
זה מוזר
גם בנות כיאךו
בגיל עשר הייתי אומרת ביוש והיוש
בגיל עשר הייתי אומרת ביוש והיוש
כן מאוד
ומניסיון
מוריד ברמות
זה מהדברים האלה שמישהו רושם ואת שולחת לחברה ומסתלבטים
^ממש אבלל
לא ממש, זה נותן קונוטציה כאילו הוא גיי אגיד את האמת, פה ושם להגיד סבבוש זה בסדר, אבל להוסיף ש לכל מילה בתדירות גבוהה? מוריד לי ללא ספק.
כן
שואל השאלה:
חחח שיט
אני כל הזמן אומר את זה כי זה נחמד כזה חחח
חחח שיט
אני כל הזמן אומר את זה כי זה נחמד כזה חחח
שואל השאלה:
לא כל הזמן
כאילו מידי פעם
לא כל הזמן
כאילו מידי פעם
שואל השאלה:
וב"ה תודה לאל אני סטרייט 100%
❤
וב"ה תודה לאל אני סטרייט 100%
❤
אתה גיי?
איכ כן
אנונימית
אה מגניב
^^^^לא נראלי
שואל השאלה:
מאמוש זה סבבה?
חיימוש?
גם לא ?
מאמוש זה סבבה?
חיימוש?
גם לא ?
חחח זה כיאלו בצחוק או רציני^^
זה גם מוזר
גם כשבנות אומרות את זה
גם כשבנות אומרות את זה
שואל השאלה:
סימפית של תור
חחח ב"ה אני לא צריך את האישור שלך אני יודע מה אני מרגיש
סימפית של תור
חחח ב"ה אני לא צריך את האישור שלך אני יודע מה אני מרגיש
^^^^^ממש ממש לא סבבה מה אתה צאחלה בריב לא הבנתי
איכ קרינג', בלי חיימוש ובלי מאמוש, אתה לא גיי.
מאמוש וחיימוש זה גיי לומר את זה אבל אני מכירה אותך מהשאלות שלך ואתה נשמע אחלה בן אדם
מאמוש זה עוד בסדר אבל חיימוש גם אפ בת תגיד חיימוש אני אצחק עלייה
שואל השאלה:
נשבע שאין לי מושג למה אתם חושבות שזה מוזר, זה באמת סבבה לגמרי להגיד את זה
אבל אוקיי טוב לדעת
נשבע שאין לי מושג למה אתם חושבות שזה מוזר, זה באמת סבבה לגמרי להגיד את זה
אבל אוקיי טוב לדעת
אם אתה לא צריך אישור אז למה אתה שואל בעצם?
זה מוזר גם אפ בת אומרת את זה ! זה כזה שהייתי בת עשר הייתי משתמשת בוש הזה
^^^^^מאמןש זה גם לא בסדר מאמוש זה של צאחלות וגייז
מאמוש בת התכוונתי^
כי רוב הנשים נמשכות לגברים גבריים ולדבר ככה זה דיי נשי יש בנות שנמשכות לגברים נשיים ויש כאלה שלא ממש מפריע להן הדיבור הזה אבל לפני מה שידוע לי לרוב זה כן
גם אני אחי זה קליט רצח לי נתקע בעיקר "ביוש"
^דיי אפילו אחותי בת 9 לא אומרת ביוש יותר מה יש לכם בנים
שואל השאלה:
אם אתה לא צריך אישור אז למה אתה שואל בעצם?
^
אני לא צריך את האישור של אף אחד כדי לדעת שאני נמשך לבנות, לזה התכוונתי.
אבל כאילו לא יודע למה, זה פשוט ניראלי ממש סבבה להגיד היוש, וביוש זה נחמד כזה ואני לא ממש רואה בזה בעייה אז סתם רציתי לדעת מה דעתכן
אם אתה לא צריך אישור אז למה אתה שואל בעצם?
^
אני לא צריך את האישור של אף אחד כדי לדעת שאני נמשך לבנות, לזה התכוונתי.
אבל כאילו לא יודע למה, זה פשוט ניראלי ממש סבבה להגיד היוש, וביוש זה נחמד כזה ואני לא ממש רואה בזה בעייה אז סתם רציתי לדעת מה דעתכן
שואל השאלה:
סימפית של תור
לא יודע זה פשוט נתקע כבר חחח ואני כותב את זה בשיחות לא אומר את זה, פחות יוצא להגיד את זה..
סימפית של תור
לא יודע זה פשוט נתקע כבר חחח ואני כותב את זה בשיחות לא אומר את זה, פחות יוצא להגיד את זה..
מוריד ומוזר יחד
לי אין בעיה עם זה שיהיה מי שהוא הכי טיבעי לידי ולא ינסה להיות משהו אחר בשבילי
מוריד סליחה זאת האמת
תרגעו חברים, אפשר לחשוב שגיי סו קללה.
שואל השאלה, הכול ברוח טובה, אף טחד לא באמת חושב שאתה גיי
שואל השאלה, הכול ברוח טובה, אף טחד לא באמת חושב שאתה גיי
אנונימית
^^^גם כשבנים אומרים אמאא זה מוריד סתם שתדע
וואו טיזה איחוד מרגש
לשאלה, כן
לשאלה, כן
אנונימית
שואל השאלה:
סימפית של תור ניראלי כל דבר מוריד לך, לא יודע אני סבבה עם עצמי סתם רציתי לדעת מה אתן חושבות על זה
סימפית של תור ניראלי כל דבר מוריד לך, לא יודע אני סבבה עם עצמי סתם רציתי לדעת מה אתן חושבות על זה
^לא כל דבר מוריד לי אבל דיבור נשי כן מוריד ואתה מדבר נשי רצח.
ואתה שאלת אם זה מוריד אני עניתי מה הבעיה
ואתה שאלת אם זה מוריד אני עניתי מה הבעיה
שואל השאלה:
אני לא מדבר נשי רצח
אני לא באמת מדבר ככה כזה הרבה אבל אני באמת לא רואה בזה כזה בעיה להגיד היוש וכאלה, נשבע שזה סבבה ממש.
אני גם מדבר עם חברים ככה בשביל בצחוקים זה סתם מצחיק
אם מוריד לך סבבה, לא נהיה חברים הכל טוב חחח
אני לא מדבר נשי רצח
אני לא באמת מדבר ככה כזה הרבה אבל אני באמת לא רואה בזה כזה בעיה להגיד היוש וכאלה, נשבע שזה סבבה ממש.
אני גם מדבר עם חברים ככה בשביל בצחוקים זה סתם מצחיק
אם מוריד לך סבבה, לא נהיה חברים הכל טוב חחח
אתה מדהים אל תתייחס נכון mike ross?
^מה הקשר אל תתייחס אמאלה הוא בחר לשאול את השאלה מה אתם רוצים
^^^אני לא אפסול מישהו בגלל זה או לא אהיה חברה שלו שלא תבין לא נכון זה פשוט מוריד, אתה שאל אני עניתי, זהו זה הכל
^^^כן, הוא גבר עלל!!
וסימפית אף אחד לא בא בטענות הכל טוב זו דעתך וזו דעתו...
וסימפית אף אחד לא בא בטענות הכל טוב זו דעתך וזו דעתו...
שואל השאלה:
הכל טוב סימפית
אנחנו דנים בנחת חחח
הכל טוב סימפית
אנחנו דנים בנחת חחח
שואל השאלה:
ואיך נשמה?
אני אומר המון נשמה חחח
ואיך נשמה?
אני אומר המון נשמה חחח
עניתי על זה כבר שזה כן מוריד לי, אבל תקשיב אני עכשיו קצת מתחרטת זה בקטנה הכל בסדר ואני חושבת שאם יש מישהי שאוהבת אותך אבל באמת אז דבר כזה לא יוריד לה ואם כן כנראה שעדיף לך בלעדיה, אל תרגיש רע בגלל מה שאתה ואל תנסה לשנות את זה, מישהי תאהב אותך בגלל שאתה זה אתה ואני קראתי את התגובות ויש כאן כאלה שזה ממש מוריד להם אבל זה לא צריך לעניין אותך כי כמו שלך מורידים דברים אז גם להן וזה בסדר זה עניין של טעם, אל תנסה להתחבב על כל הבנות בעולם כל אחת שונה, וחבל שהתפיסה שלנו כל כך מעוותת שישר דברים כאלה מחליטים אם אתה גיי ומה זה נשי מה הבעיה בלהיות נשי ומה הבעיה בלהיות גברית באמת אנחנו חייבים להפסיק לחשוב ככה ואני מדברת גם על עצמי במאה אחוז, אתה מדהים כי אתה זה אתה ואל תתן להגדרות להגדיר אותך ולהחליט בשבילך מה אתה ואני מצטערת על כל התגובות האלה כל כך
שואל השאלה:
ואיי תודה רבה לך ממש תודה זאת תשובה ממש יפה וכייף לקרוא את זה❤
ואיי תודה רבה לך ממש תודה זאת תשובה ממש יפה וכייף לקרוא את זה❤
^^^נשמה זה סבבה אבל מקווה שאתה לא אומר נשמה למישהי שאתה מאוהב בה או משהו כי זה נשמע מזלזל
שואל השאלה:
למה מזלזל?
נשמה שלי? לא טוב?
זה בכלל לא מזלזל. גם בלי שלי
נשמה זה מילה יפה ואני אוהב אותה
למה מזלזל?
נשמה שלי? לא טוב?
זה בכלל לא מזלזל. גם בלי שלי
נשמה זה מילה יפה ואני אוהב אותה
זה מדהים ככה אני ממש חושבת שזה יפהה
^^אם אתה אומר נשמה בציניות זה סבבה אבל אם אתה אומר נשמה רציני המצב שלך לא טוב
מה אתה בן 50?
מה אתה בן 50?
שואל השאלה:
חחח לא אני לא בן 50 אני בן 17
לא יודע אולי אני גר בחור ולא מתעדכנים שם?
חחח לא אני לא בן 50 אני בן 17
לא יודע אולי אני גר בחור ולא מתעדכנים שם?
שואל השאלה:
אני לא אומר בציניות, בכלל לא זה באמת מילה מהממת מה הבעיה בנשמה חחח אני לא יודע מה את רוצה
אני לא אומר בציניות, בכלל לא זה באמת מילה מהממת מה הבעיה בנשמה חחח אני לא יודע מה את רוצה
^^שמתי לב שלא מתעדכנים שם חחח
אם אתה רוצה מוזמן לשיעור פרטי באיך לדבר 50 לשעה
אם אתה רוצה מוזמן לשיעור פרטי באיך לדבר 50 לשעה
^^נשמה זאת מילה של זקנים
עכשיו תגיד לי שאתה גם אומר כפרה ברצינות ולא בציניות
עכשיו תגיד לי שאתה גם אומר כפרה ברצינות ולא בציניות
שואל השאלה:
חחח מצחיקה
לא תודה אני סבבה עם עצמי, יש לך דעות קיצוניות ניראלי סתם שתדעי
אבל סבבה כל אחד ומה שהוא מתחבר❤
חחח מצחיקה
לא תודה אני סבבה עם עצמי, יש לך דעות קיצוניות ניראלי סתם שתדעי
אבל סבבה כל אחד ומה שהוא מתחבר❤
^מה הקשר קיצוניות אמאלה שאלת מה מוריד אני סך הכל עניתי ועובדה שכל הבנות פה הסכימו עם זה שזה מוריד חוץ מהשני חברים שלך
שואל השאלה:
כפרה אני גם אומר
אני אומר כפרה עליך
כפרוני על המהממת הזאתת (חחח סתם, רק על אחייניות שלי)
כפרה אני גם אומר
אני אומר כפרה עליך
כפרוני על המהממת הזאתת (חחח סתם, רק על אחייניות שלי)
שואל השאלה:
^^
לא, אני לא אומר בקטע רע הכל טוב ילדה מה יש לך.
חוץ מזה לא רק החברים שלי הסכימו איתי יש פה עוד כמה שאני לא מכיר..
וגם, אמרתי לך שהכל טוב וכל אחד למה שהוא מתחבר
^^
לא, אני לא אומר בקטע רע הכל טוב ילדה מה יש לך.
חוץ מזה לא רק החברים שלי הסכימו איתי יש פה עוד כמה שאני לא מכיר..
וגם, אמרתי לך שהכל טוב וכל אחד למה שהוא מתחבר
^^ תקשיבי הסימפית של תור אני בטוחה שלא התכוונת לפגוע אבל את ממש מגזימה עם הביקורת הוא שאל שאלה את לא צריכה לרדת עליו בגלל זה גם זאת שאלה לגיטימית שכנראה דגש על כנראה באה מחוסר ביטחון שלו במקום לענות על השאלה ולהגיד את דעתך את ממש יורדת עליו על זה שהוא עושה את זה תרגעי זה שזה לא הטעם שלך לא אומר שזה נשי ונוראי וממש ממש מוריד אחותי את ממש מגזימה ופוגעת
^^ ואגב אני חזרתי מההסכמה שלי אז לא לא כל הבנות
^^אחותי אני באמת לא יורדת עליו הוא שאל אני עניתי אני הייתי צינית בכל התשובות שלי ככה אני ובאמת לא מכוונה לפגוע חלילהה
כן אבל חיים את צריכה להיזהר כי אנשים שואלים כאן שאלו רציניות והם לוקחים את התשובות ברצינות....
אבל הכל טוב לא באה לתקוף או משהו כל אחת והטעם שלה.
אבל הכל טוב לא באה לתקוף או משהו כל אחת והטעם שלה.
^באמת שאם זה היה נראה שתקפתי או ירדתי עליו אז ממש ממש לא באמת אני לא רוצה שתרגיש ככה אני הייתי נטו צינית באמת לא מתוך כוונה רעה (:
שואל השאלה:
הכל טוב, תודה לכן.
תודה לכל מי שענה❤
הכל טוב, תודה לכן.
תודה לכל מי שענה❤
^^ סבבה מבינה פשוט תחשבי שזה היה הפוך שמישהי הייתה עושה משהו והיו אומרים לה וואי זה כזה גברי מצידך את כזאת גברית למה היא צריכה להרגיש רע על זה שהיא לפעמים לא הכי עדינה ונשית במחשבה ראשונה כשראיתי את השאלה הייתי בדיוק כמוך אבל אחרכך חשבתי קצת וזה מה זה לא הוגן מצידי לחשוב ככה כי אני לא הייתי רוצה שיאמרו שאני כזו גברית על משהו שאני עושה ושאני לסבית רק בגלל משהו שאמרתי שהוא קצת לא "נשי" יאלה שיזדיינו הסטיגמות חבר שלי יכול ללכת גם עם חצאית מצידי
שואל השאלה:
חחח לא לא ללכת עם חצאית זה מוגזם אחותיי חחח
אבל כל השאר את צודקת לגמרי
חחח לא לא ללכת עם חצאית זה מוגזם אחותיי חחח
אבל כל השאר את צודקת לגמרי
אחי האקינג תתקשח! קצת לפחות
זה יעזור לך. מה שלא יעזור לך זה להיות שני מדי ועדין מדי
זה יעזור לך. מה שלא יעזור לך זה להיות שני מדי ועדין מדי
לא בא להעליב בא לתת טיפ כן
שואל השאלה:
לא מעליב אחי, סבבה כאילו חחח
אני לא נשי מידי. עדין מידי אני יכול להגיד שכן
אני תאמת מאוד רגיש, (באמת שיותר מידי ויש לי סיפורים הזויים על זה)
אולי אני צריך טיפה לא להתרגש מכל דבר, אבל אני סבבה עם איך שאני בשאר הדברים.
קיצור, אני מודע לעצמי, הכל טוב חחח
לא מעליב אחי, סבבה כאילו חחח
אני לא נשי מידי. עדין מידי אני יכול להגיד שכן
אני תאמת מאוד רגיש, (באמת שיותר מידי ויש לי סיפורים הזויים על זה)
אולי אני צריך טיפה לא להתרגש מכל דבר, אבל אני סבבה עם איך שאני בשאר הדברים.
קיצור, אני מודע לעצמי, הכל טוב חחח
זה מה שאני אומר כנראה זה יבוא עם השנים גם אני הייתי רגיש הייתי בוכה על קראשיות שלי כל פעם מחדש אבל רבאק הבנתי שהם סתם בני אדם
אנונימי
לא, בעיניי זה לא מוריד.
בחייאת, די כבר עם זה. מגדרתם (מלשון מגדר) צבעים, מגדרתם לבוש, מגדרתם עבודות ותחומי עניין, מגדרתם צורות התנהגות, מגדרתם תכונות אופי, מגדרתם דרכי הליכה ותנועות גוף, מגדרתם אפילו מילים מסוימות וטון דיבור. תגידו, לא נמאס לכם מזה? החברה שלנו לא מספיק ממוגדרת? מה הלאה, תמגדרו אוכל? אה, רגע, שכחתי שאתם כבר עשיתם את זה. אז די, אל תתחילו למגדר עכשיו גם מילים כמו "סבבוש". אין בזה שום דבר "נשי" וזה גם לא "הומואי". "הומואי" זה להימשך לגברים, זהו. מה הקשר בין ההגדרה הזאת לבין להיות "נשי"? כאילו, למה בכוח להמשיך עם הסטיגמות האלו?
שואל השאלה, תדבר איך שבא לך, שים פס על מה שאחרים חושבים. אם זה לא מוצא חן בעיני מישהי, הפסד שלה. מקסימום תבוא אחת אחרת, כזו שלא מאויימת מקצת "סבבוש".
בחייאת, די כבר עם זה. מגדרתם (מלשון מגדר) צבעים, מגדרתם לבוש, מגדרתם עבודות ותחומי עניין, מגדרתם צורות התנהגות, מגדרתם תכונות אופי, מגדרתם דרכי הליכה ותנועות גוף, מגדרתם אפילו מילים מסוימות וטון דיבור. תגידו, לא נמאס לכם מזה? החברה שלנו לא מספיק ממוגדרת? מה הלאה, תמגדרו אוכל? אה, רגע, שכחתי שאתם כבר עשיתם את זה. אז די, אל תתחילו למגדר עכשיו גם מילים כמו "סבבוש". אין בזה שום דבר "נשי" וזה גם לא "הומואי". "הומואי" זה להימשך לגברים, זהו. מה הקשר בין ההגדרה הזאת לבין להיות "נשי"? כאילו, למה בכוח להמשיך עם הסטיגמות האלו?
שואל השאלה, תדבר איך שבא לך, שים פס על מה שאחרים חושבים. אם זה לא מוצא חן בעיני מישהי, הפסד שלה. מקסימום תבוא אחת אחרת, כזו שלא מאויימת מקצת "סבבוש".
שואל השאלה:
של העליון, את יודעת שאת יכולה להוריד את ההתראות אם זה מפריע לך כן?
של העליון, את יודעת שאת יכולה להוריד את ההתראות אם זה מפריע לך כן?
שואל השאלה:
dark angel כי *יש דברים* שהם נכונים בסטיגמות האלה ולא צריך להתכחש לזה.
dark angel כי *יש דברים* שהם נכונים בסטיגמות האלה ולא צריך להתכחש לזה.
שואל השאלה:
ממש לא הכל נכון, אבל יש דברים שכן.
אבל כל הכבוד על הנחישות
ממש לא הכל נכון, אבל יש דברים שכן.
אבל כל הכבוד על הנחישות
לא לא מפריע
אגב מכורה לתשובות שלך
אגב מכורה לתשובות שלך
שואל השאלה:
חחח תודה נשמה ❤
חחח תודה נשמה ❤
איכ זה מזעזע
אם זה בקטע אירוני אז זה סבבה, אם הוא באמת מתכוון לזה אז דיי מוריד, ולא רק מגבר גם מאישה זה יוריד זה פשוט ילדותי
זה מוזר גם אם בנים וגם אם בנות יגידו את זה אבל אם זה בציניות אז זה סבבה