6 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא יכול להעיף
אבל הבעיה זה הפרצופים ועוד על הבוקר
הוא עדיין יעשה לי ועכשיו בטח עוד יותר כי יש לו על מה מילא לא היה לו על מה אז יכלתי לעשות לו אצבע שלישית וללכת ולא בא לי להיתקל בו אני רק רוצה לטייל איתה בשקט
ואני נתקלת בו יותר ממה שחשבתי
זה לא נעים להכנס או לצאת מהבית אחרי שחוטפים פרצוף כזה
זה לא נעים שכל שניה הוא יכול לקרוא לי לצד ולהתלונן
הוא לא יכול להעיף
אבל הבעיה זה הפרצופים ועוד על הבוקר
הוא עדיין יעשה לי ועכשיו בטח עוד יותר כי יש לו על מה מילא לא היה לו על מה אז יכלתי לעשות לו אצבע שלישית וללכת ולא בא לי להיתקל בו אני רק רוצה לטייל איתה בשקט
ואני נתקלת בו יותר ממה שחשבתי
זה לא נעים להכנס או לצאת מהבית אחרי שחוטפים פרצוף כזה
זה לא נעים שכל שניה הוא יכול לקרוא לי לצד ולהתלונן
אנונימית
לדעתי יעבור לו כם אני פעם רבתי עם הראש וועד כי זרקתי את הזבל על הריצפה חחח איים רצח בסוף השתפן אלה הכל דיבורים
את לא חייבת לדבר איתו
תחליפי את הוועד תעשו אספת דיירים או שתעברי דירה
שואל השאלה:
לא מכיסא מהוועד
האיש הזה מאמלל אותי ^
הוא עשה סיפור מעלים לא רוצה לדעת מה עכשיו הוא יעשה בכלל זה
לא מכיסא מהוועד
האיש הזה מאמלל אותי ^
הוא עשה סיפור מעלים לא רוצה לדעת מה עכשיו הוא יעשה בכלל זה
אנונימית
וואו גברת איזה סיפור מכיסא
באותו הנושא: