11 תשובות
אפשר עם ובלי
מבשלים אותה עם מכסה אבל אחכ בלי
אפשר גם וגם
לא יודעת למה קראתי את זה מסכה ולא מכסה חח השעות שינה שלי אלוהים
גם וגם, אני מכין עם.
בלי
עם מכסה פתוח קצת
שואל השאלה:
אש גבוהה או נמוכה?
אש גבוהה או נמוכה?
בהתחלה על אש גבוהה כדי שירתח, לאחמ''כ כשזה רותח להנמיך, אבל לא יותר מידי.
שואל השאלה:
סבבה תודה מעריכה
סבבה תודה מעריכה
באותו הנושא: