11 תשובות
אפשר עם ובלי
מבשלים אותה עם מכסה אבל אחכ בלי
לא יודעת למה קראתי את זה מסכה ולא מכסה חח השעות שינה שלי אלוהים
גם וגם, אני מכין עם.
עם מכסה פתוח קצת
שואל השאלה:
אש גבוהה או נמוכה?
בהתחלה על אש גבוהה כדי שירתח, לאחמ''כ כשזה רותח להנמיך, אבל לא יותר מידי.
שואל השאלה:
סבבה תודה מעריכה