3 תשובות
וואן קרה לי בדיוק ככה לא מזמן! תהיי יבשה תסנני שתבין שיצאה לא בסדר
תגידי לה מה שאת מרגישה, אל תתחמקי, תהיי ישירה.
פשוט תעלמי ככה אני עשיתי לחברה טובה שהיתה רעילה כזאת התיאשתי מלנסות להסביר ולסלוח